۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۰
کد خبرنگار: 1004
کد خبر: 85177215
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتظار ۱۷ ساله برای تکمیل استخر سرپوشیده تربت‌حیدریه پایان می یابد

تربت‌حیدریه - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه ابراز امیدواری کرد با تخصیص ۱۱ میلیارد تومان اعتبار جدید برای تکمیل استخر سرپوشیده شهرستان به انتظار ۱۷ ساله مردم منطقه پایان داده شود.

مجید رضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: احداث استخر سرپوشیده تربت حیدریه سال ۱۳۸۴ آغاز شد و تاکنون با هزینه ۲ میلیارد تومان حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی با تشکر از پیگیری مسوولان محلی و نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بزودی و با مشخص شدن پیمانکار این طرح عمرانی - ورزشی؛ عملیات اجرایی تکمیل استخر سرپوشیده آغاز می‌شود.
وی همچنین گفت: قرار است از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و به دنبال آن سرکشی استاندار خراسان رضوی از تربت‌حیدریه مجموعا سه میلیارد تومان اعتبار به حوزه ورزش شهرستان اختصاص یابد تا مراکز ورزشی منطقه تجهیز شود.
وی افزود: مرمت و استاندارد سازی چمن فوتبال و زمین دو میدانی ورزشگاه تختی تربت حیدریه با بیش از ۶۰ سال قدمت آغاز شده است و انشالله بزودی در سطح بالاتری به ورزشکاران ارائه خدمت خواهد داد.

رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه اظهار کرد: آماده سازی استادیوم تختی برای ورزشکاران سایر رشته ها نظیر دومیدانی ، والیبال ساحلی و تنیس خاکی مطابق استانداردهای ورزش قهرمانی از دیگر اقدماتی است که در هفته دولت امسال آماده بهره برداری خواهد بود.
رضایی همچنین به آماده سازی و تجهیز سالن کشتی تربت حیدریه با اعتبار اولیه ۷۰۰ میلیون تومان اشاره کرد و گفت: مهیا شدن زیرساخت های جدید در ورزشگاه تختی تربت‌حیدریه امکان واگذاری مکان برای فعالیت دفاتر ۱۰ هیات‌ ورزشی را مهیا کرد.

گفتنی است در تربت حیدریه استخر سرپوشیده متعلق به اداره آموزش و پرورش و بخشی خصوصی وجود دارد اما اداره ورزش و جوانان از این امکان برای واگذاری همگانی بهره ای ندارد که باعث افزایش هزینه ورزش های آبی بویژه برای نوجوانان شده است.
مطابق آخرین داده های اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه بیش از ۱۰ هزار ورزشکار در این شهرستان فعالیت دارند که هشت هزار و ۶۳۰ نفر آنها تحت پوشش بیمه ورزشی هستند.

همچنین تربت حیدریه ۵۷۲ ورزشکار روستایی دارد و دست کم ۴۵ درصد ورزشکاران شهرستان را جامعه بانوان در سطح ۴۵ هیات ورزشی تشکیل می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha