۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85184665
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بروجرد: فرهنگ کار باید در کشور تقویت شود

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: فرهنگ کار و فعالیت گروهی باید در کشور و بین جوانان تقویت و حمایت شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی حسینی روز یکشنبه در دیدار کارکنان فنی و حرفه‌ای بروجرد که به مناسبت روز ملی مهارت در دفتر امام جمعه برگزار شد، افزود:
آموزش‌های مهارتی یکی از نیازهای اصلی جامعه برای اشتغال جوانان است.

وی اظهار کرد: موسسات آموزش عالی مهارتی نیستند و این خلاء باید توسط فنی و حرفه‌ای برطرف شود.
امام جمعه بروجرد بیان کرد: کار برای جوانان در شهرستان در کارخانجات وجود دارد ولی برخی جوانان مهارت لازم برای انجام کار ندارند.
حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: برای اطلاع جوانان جویای مهارت و کار، فنی و حرفه ای باید بیشتر تبلیغ کند، مراکز فنی و حرفه ای رشته‌های مختلف را به افراد جوینده کار آموزش دهد.
رییس فنی و حرفه‌ای شهرستان بروجرد گفت: فنی و حرفه ای بروجرد دارای سه مرکز دولتی و ۸۵ آموزشگاه آزاد در سطح شهرستان است.

عزیز اله قائد رحمت افزود: با حمایت‌های دولت از فنی و حرفه ای و اختصاص مجوزهای لازم با تاسیس ۵۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در یکسال گذشته حدود ۱۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.
وی اظهار کرد: ۲۰ جامعه هدف در فنی و حرفه ای داریم، که تفاهم نامه با بیشتر نهادها ایجاد شده تا مهارت لازم به جوانان در دوران سربازی داده شود.

رییس فنی و حرفه ای بروجرد گفت: یک هزار و ۷۵۰ نفر در سه ماه اول در فنی و حرفه ای ثبت نام کرده اند که آموزش های آنان از یک تا ۶ ماه می باشد.
قائد رحمت افزود: فنی و حرفه ای بروجرد برای بالا بردن سطح مهارت جوانان آموزش‌های واقعی در محیط کار ، آموزش در جوار دانشگاه، آموزش در صنایع، آموزش در پادگان های نظامی را در دستور کار دارد.
وی بیان کرد: فنی و حرفه ای بروجرد در هفته ملی مهارت هر شب در یک مسجد میز خدمت دارد و اموزش های فنی و حرفه ای را به مردم معرفی می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha