فرمانده سپاه الغدیر یزد: اهانت به کلام وحی توطئه استکبار جهانی علیه اسلام است

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: آتش زدن قرآن توطئه استکبار جهانی است و هدف آن مقابله با ایران نیست بلکه مقابله با جهان اسلام است و مسلمانان باید این حرکت شنیع را محکوم کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین زارع کمالی روز سه‌شنبه در جمع شرکت کنندگان در مسابقات قرآن مجید یزد افزود: ملت ایران و مسلمانان جهان باید مقابل توطئه بزرگ استکبار جهانی علیه کلام وحی ید واحده باشند.

وی با تسلیت ماه محرم بیان کرد: هر فردی در هر موقعیت و مقامی که هست باید نسبت به اعتقادات و مبانی دینی حساس باشد و در مقابل هجمه فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان همه احساس تکلیف کنند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد: اهانت به کلام وحی توطئه استکبار جهانی علیه اسلام است

زارع کمالی با بیان اینکه ما باید عامل به قرآن باشیم و دستورات قرآن را در خانواده و زندگی پیاده سازی کنیم، اهانت به ساحت قرآن کریم در سوئد را محکوم کرد.

مسابقات قرآن مجید در محل ستاد سپاه الغدیر و با حضور پایوران و سربازان وظیفه و خانواده‌های پاسدار در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، تفسیر و اذان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، برای دومین بار در چند هفته اخیر عاملان قرآن‌سوزی در سوئد با چراغ سبز پلیس این کشور و پس از دریافت مجوز برای تجمع ضداسلامی در استکهلم به قرآن کریم اهانت کردند.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی و بیش از ۲ هزار پایگاه مقاومت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha