۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۸
کد خبر: 85176494
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم دارالمومنین همدان اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند

همدان- ایرنا- مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان پس از اقامه نماز جمعه در سراسر استان با برگزاری راهپیمایی از حسینیه امام خمینی(ره)، خیابان پاسداران تا خیابان شریعتی، اهانت دوباره به ساحت قدسی قرآن کریم در سوئد، را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اقشار مختلف مردم همدان، همزمان با سراسر کشور روز جمعه با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل« و «مرگ بر انگلیس» سیاست‌های استکباری را محکوم کردند و خواستار برخورد با عوامل اهانت‌کننده به قرآن کریم در سوئد شدند.

مردم دارالمومنین همدان اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی همچنین با سر دادن «جانم فدای قرآن» و «حسین، حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» بار دیگر پایداری خود بر آرمان‌های نظام اسلامی نشان دادند و ثابت کردند در مسیر ولایت فقیه و دین اسلام ثابت قدم هستند.

به گزارش ایرنا، هتک حرمت به قرآن کریم و سوزانده شدن کتاب مقدس مسلمانان توسط یک افراطی سوئدی در بیرون مسجد اصلی شهر استکهلم، موجی از محکومیت را در میان کشورهای مختلف اسلامی و غیر اسلامی به دنبال داشته است.

مردم دارالمومنین همدان اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند

خبرگزاری فرانسه طی روزهای گذشته خبر داد که یک فرد هتاک در تکرار اقدامات موهن و اسلام ستیزانه، نسخه‌ای از کلام الله مجید را در برابر سفارت عراق در استکهلم لگدکوب کرد.

«سلوان مومیکا» فردی که در نخستین روز تعطیلات عید قربان اقدام به آتش‌زدن قرآن کریم کرده بود، روز بیست و نهم تیر ماه نیز تحت حمایت پلیس سوئد، به قرآن و پرچم عراق در مقابل سفارت این کشور در استکهلم اهانت کرد.

شمار زیادی از مسلمانان نیز خود را به محل اهانت به قرآن رسانده و با شعار «لااله الا الله» به فرد موهن، پاسخ دادند.

مردم دارالمومنین همدان اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند

در ادامه این وقایع در عراق و ساعاتی بعد از حمله برخی افراد به سفارت سوئد در بغداد در واکنش به اهانت به قران کریم و پرچم عراق در استکهلم، دولت عراق در پایان نشست اضطراری امروز خود با صدور بیانیه رسمی از خانم جسیکا سواردستروم سفیر سوئد در بغداد خواست تا خاک این کشور را ترک کند.

دولت عراق همچنین کاردار سفارت خود در استکهلم را فراخواند.

در واکنش به هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، شامگاه گذشته (پنجشنبه) سفیر این کشور در تهران توسط سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان احضار و مراتب اعتراض شدید کشورمان نسبت به این اقدام موهن به وی ابلاغ شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha