انجام وظایف دستگاه‌های مختلف سبب کاهش مسوولیت نیروی انتظامی می‌شود

گرگان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و سرپرست فرمانداری رامیان گفت: اگر دستگاه‌های اداری و اجرایی وظایف خود را به درستی انجام دهند مسوولیت نیروی انتظامی به مراتب کاهش خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، سیدعلی مهاجر روز پنجشنبه در دیدار با فرمانده و پرسنل انتظامی رامیان در شرق استان گلستان تاکید کرد: نیروی انتظامی باید آخرین راه برای حل و فصل مسائل و اختلافات باشد.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی اظهار کرد: زحمات و تلاش‌هایی که بخشی از آن به واسطه حضور آشکار پرسنل نیروی انتظامی قابل مشاهده بوده و بخش دیگری از آن قابل مشاهده نیست، در نظم، آرامش و امنیت شهرستان ملموس است.

سرپرست فرمانداری رامیان گفت: بدون شک آرامش و امنیت جامعه را مدیون ایثارگری‌ها و فداکاری شما هستیم.

مهاجر با بیان این که نباید اجازه داد نیروی انتظامی در هر عرصه‌ای هزینه شود، زیرا هزینه شدن نیروی انتظامی، هزینه شدن نظام است، تصریح کرد: بر همین اساس تلاش می‌کنیم مسایل اجتماعی تبدیل به مساله امنیتی نشود و حتی مسایل امنیتی را نیز در فضای اجتماعی حل و فصل کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مشکل آب شرب این شهرستان اشاره کرد و افزود: در موضوع آب رامیان که تبدیل به مساله به صورت عمد یا غیرعمد شده، شبهه علمی ایجاد شده است.

وی یادآور شد: شبهه را نیز همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند نمی‌توان با باتوم برطرف کرد، باید با همان نگاه علمی تبیین و آگاه‌سازی علمی انجام شود.

سرپرست فرمانداری رامیان اضافه کرد: ما خود را یک خانواده می‌بینیم و بدون شک با هم‌دلی و تعامل و صمیمیت بین ما اتفاقات بهتری برای شهرستان رقم خواهد خورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha