۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۱۸
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85189887
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار دهلران: فلسفه حضور دولت سیزدهم در میان مردم گره گشایی از مشکلات آنان است

ایلام - ایرنا - معاون استاندار ایلام و فرماندار ویژه دهلران گفت: فلسفه و هدف از سفرهای استانی رییس جمهور، خدمت‌رسانی و گره گشایی از مشکلات مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، لطیف صادقی روز شنبه در جمع اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران شهرستان دهلران بیان کرد: مردم ولایت مدار استان ایلام و شهرستان دهلران در استقبال از رییس جمهور و هیات دولت سنگ تمام خواهند گذاشت.

وی با اشاره به فلسفه دولت سیزدهم مبنی بر حضور در میان مردم و لمس مشکلات آنان از نزدیک و راه اندازی دفتر ارتباطات مردمی افزود: در این سفر بی شک اعتبارات خوبی به پروژه ها در شهرستان ها اختصاص خواهد یافت و اولویت ها لحاظ خواهند شد و دولت سیزدهم در این سفر دهلران را باتوجه به ظرفیت های آن ویژه خواهند دید.

معاون استاندار ایلام و فرماندار ویژه دهلران به حضور چهار اکیپ از نهاد ریاست جمهوری در شهرستان و بازدید از پروژه های مهمی همچون پتروشیمی، کارخانه سیمان و راه های مواصلاتی اشاره کرد و یادآور شد: علاوه بر این پروژه ها از دیگر پروژه های حوزه آب و خاک و کشاورزی نیز بازدید میدانی شد و اولویت ها نیز دسته بندی و دغدغه های مردم و مسئولان در جهت تسریع در پروژه های شهرستان به استاندار و متولیان سفر دور دوم رییس جمهور به استان منتقل شد.

صادقی به تلاش ها و رایزنی ها و دیپلماسی فعال دولت در همه حوزه ها برای رفع مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: تحریم های دشمنان موجب تنگناهای اقتصادی برای مردم شده و دولت سیزدهم با استفاده از همه ظرفیت ها و رایزنی ها و پیگیری ها بدنبال رفع تنگناهای اقتصادی از زندگی مردم است، البته نگاه دولت به داخل و رفع این مشکلات با بهره گیری از ظرفیت های داخلی با دستان توانمند دلسوزان و متعهدان به نظام و مردم و متخصصان است.

فرماندار ویژه دهلران به موضوع اوراق دولت گذشته هم اشاره کرد و افزود: مجموعه ای از عوامل باعث شده علی رغم همه تلاش ها و کارهای جهادی دولت اما مردم هنوز در تنگنا باشند ولی با یاری خدا و همت دولت شاهد گره گشایی از مشکلات مردم در عرصه اقتصادی هم خواهیم بود.

وی به بصیرت مردم با توجه به هجمه های دشمنان علیه نظام هم اشاره و گفت: مردم علی رغم مشکلات پای نظام و انقلاب ایستاده اند و شاهد تلاش فرزندان خود در دولت برای رفع مشکلات هستند و رییس جمهور هم در بحث معیشت مردم، اقتصاد و اشتغال در سفرهای استانی به خوبی توجه دارند و شاهد این مدعا هم راه اندازی بسیاری از کارخانه های غیرفعال در کشور است.

صادقی حضور رییس جمهور و هیات دولت در استان را گامی در جهت تسریع در توسعه استان ذکر کرد و گفت: در این سفر مصوبات خوبی برای شهرستان دهلران خواهیم داشت که موجب خرسندی مردم و تاثیر گذاری آنها در معیشت مردم شهرستان خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha