۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۶
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85190749
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۲ محموله قاچاق کالا در ساوجبلاغ  

۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۶
کد خبر: 85190749
کشف ۲ محموله قاچاق کالا در ساوجبلاغ  

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از کشف ۲ محموله کالای قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز، سرهنگ "علی سلیمانی" اظهار کرد : مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ حین گشت زنی در آزادراه "کرج- قزوین" به ۲ دستگاه کامیونت ایسوزو و سواری پژو مشکوک و دستور توقف آن ها را صادر کردند.
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی از خودروهای مورد نظر تعداد ۶ دستگاه تولید رمز ارز دیجیتال و ۴۸ دستگاه خرد کن برقی و قهوه ساز قاچاق و فاقد مدارک گمرکی را کشف کردند .

وی خاطرنشان کرد: با کشف این کالاهای قاچاق، ۲ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.
سلیمانی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان مربوطه، ارزش محموله های مکشوفه ۱۳ میلیارد ریال برآورد شده است اظهار داشت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
کشف ۱۰ کیلوگرم حشیش درکرج

کشف ۲ محموله قاچاق کالا در ساوجبلاغ  


جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری یک قاچاقچی با کشف ۱۰ کیلوگرم حشیش در شهرستان کرج خبر داد.

سرهنگ کارآگاه "محمد نادربیگی" اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران کلانتری ۳۲ حصارک بالا شهر کرج پس از انجام اقدام اطلاعاتی موفق به شناسایی یک نفر فروشنده مواد افیونی شدند.
وی افزود: مأموران پس از اخذ دستور قضائی به مخفیگاه متهم ورود و موفق به کشف ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش شده و یک نفر دراین زمینه دستگیر شد.

دستگیری سارقان سیم برق در کرج

کشف ۲ محموله قاچاق کالا در ساوجبلاغ  

فرمانده انتظامی کرج از دستگیری سه سارق سیم‌های برق و مخابرات با ۱۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "پیمان گودرزی" اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۴۶ دهقان ویلا قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدام های پلیسی، ماموران سه سارق حرفه ای را در این رابطه دستگیرکردند.
وی اظهار کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات ضربتی، متهمان حین سرقت دستگیر و از آنها مقادیر زیادی سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.
وی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به ۱۸ فقره سرقت سیم و کابل از شبکه های توزیع برق و مخابرات اعتراف کردند.
گودرزی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha