۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 942
کد خبر: 85190761
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روشنایی ۶۰ کیلومتر از جاده‌های گلستان در دولت سیزدهم تامین شد+ فیلم

گرگان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: روشنایی جاده‌های اصلی و بزرگراهی گلستان از زمان آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ۶۰ کیلومتر افزایش یافت و با برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان دولت روشنایی همه این جاده‌ها با اولویت مناطق مشکونی، تقاطع‌ها و نقاط مه‌گیر تامین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا عادل مصدقی روز یکشنبه در جریان حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان اظهار کرد: در آغاز فعالیت دولت سیزدهم، ۱۹۰ کیلومتر از جاده‌های استان دارای روشنایی بود اما با حمایت مدیران کشوری و استاندار، این رقم در حال حاضر به ۲۵۰ کیلومتر رسید.

وی بیان کرد: بخشی از این روشنایی سال گذشته و امسال به بهره‌برداری رسیده و بخش دیگر آن همزمان با هفته دولت امسال مورد استفاده قرار خواهد گرفت تا دغدغه تاریکی جاده‌ها به خصوص در مناطق پرتردد از بین برود.

مصدقی ادامه داد: در حال حاضر همه نقاط بزرگراهی گلستان از بندرگز در غرب تا کلاله در شرق استان دارای روشنایی استاندارد است و برخی مسیرها مانند جاده گنبدکاووس- آزادشهر، گنبدکاووس- مینوشت و گرگان- آق‌قلا که روشنایی آن در سال‌های گذشته از بین رفته بود در یکسال گذشته بهینه‌سازی شد.

روشنایی ۶۰ کیلومتر از جاده‌های گلستان در دولت سیزدهم تامین شد+ فیلم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: سرقت کابل برق و تابلو، بزرگترین مشکل تامین برقرار و روشنایی جاده‌های اصلی و بزرگ‌راه‌های گلستان است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از این سرقت‌ها، اقدامات پیشگیرانه متعددی مانند تجهیز به دزدگیر آهنی برای ترانس و تابلوی برق و مانند آن در نظر گرفته شده اما یکی از روش‌های موثر، مشارکت مردم برای پیشگیری از وقوع این جرایم است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در ادامه به تلاش دولت برای بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت همسایگی با ترکمنستان اشاره کرد و گفت: تبادل زمینی با این کشور که در سال‌های گذشته به صفر رسیده بود در نتیجه دیپلماسی اقتصادی دولت به تردد روزانه ۱۲۰ دستگاه تریلی رسید و ناوگان‌های داخلی و خارجی از این طریق اقدام به صادرات و واردات کالا می‌کنند.

مصدقی همچنین ایرنا را رسانه‌ای موفق در جهاد تبیین دانست و بر ضرورت بیان عملکرد دولت سیزدهم در مسیر خدمت‌گذاری تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha