آیین تجلیل از خبرنگاران لرستان برگزار می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: آیین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه استان همزمان با هفدهم مرداد باحضور فرهاد زیویار استاندار برگزار می شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان منصور احمدی روز دوشنبه ضمن تبریک فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره « شهیدان صارمی و حیدریان»، شهدای خبرنگار افزود: عرصه رسانه، سنگر دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و اطلاع رسانی صادقانه است.

وی اظهار داشت: نقش رسانه ها در تنویر افکار عمومی، توسعه همه جانبه، حمایت از استقلال جامعه و تبیین ارزش های اسلامی و انسانی بر کسی پوشیده نیست و تجلیل و پاسداشت تلاش های اصحاب رسانه، قدردانی از این خدمات شبانه روزی می باشد.

وی ادامه داد: در این راستا آیین گرامیداشت روز خبرنگار سه شنبه هفدهم مرداد ساعت ۱۷ با حضور فرهاد زیویار استاندار لرستان، مسوولان استانی و فعالان رسانه های مختلف استان در محل سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار می شود.

سال ۱۳۷۷ شهید محمود صارمی از خبرنگاران خدوم و صدیق خبرگزاری جمهوری اسلامی به ‌عنوان نماینده ایرنا در شهر مزار شریف کشور افغانستان مشغول فعالیت بود که با حمله گروهک تروریستی طالبان شربت شهادت را نوشید و شورای فرهنگ عمومی ۱۷ مرداد ماه را از سال ۱۳۷۸ (یک سال بعد از شهادت محمود صارمی) به یاد این شهید بزرگوار روز خبرنگار نامید.

۲۷۴ رسانه چاپی و الکترونیکی لرستان مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha