۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۸
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 85191763
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پوستر نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گلستان رونمایی شد

گرگان - ایرنا - پوستر نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گلستان در آستانه گرامی‌داشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار امروز دوشنبه با حضور تعدادی از مدیران استان رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانده سپاه نینوا، مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا و جمعی از اعضای بسیج رسانه استان گلستان شرکت داشتند.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان گلستان در این آیین با اشاره به اهمیت نقش آفرینی رسانه در شرایط کنونی، گفت: اصحاب رسانه باید به عنوان یک تیغ برنده برای حفظ منافع نظام و انقلاب اسلامی در برابر استکبار میدان دار باشند.

علیرضا همایونفر افزود: تقویت جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی یکی از اولویت‌های بسیج رسانه برای پاسخ‌گویی به شبهات دشمنان بوده و برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این راستا است.

نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان با محورهای شعار سال ( مهار تورم، رشد تولید)، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، رسانه و گروه های جهادی، سبک زندگی ایرانی - اسلامی، خانواده، جامعه، فرزندآوری، امید و نشاط آفرینی و بسیج و حوزه های اقدام برگزار می‌شود.

مطابق گزارش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، این استان ۱۷۰ مجوز رسمی دارد که ۶۷ در حوزه پایگاه خبری تحلیلی، ۱۸ مجوز نشریه الکترونیک و بقیه نشریه چاپی یا مکتوب است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha