۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85193643
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتبارات عمرانی شهرستان بهار ۴۰ درصد افزایش یافت

همدان- ایرنا- فرماندار شهرستان بهار گفت: اعتبارات عمرانی این شهرستان برای سال جاری ۷۹۰ میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

"مجتبی فیض اللهی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اعتبار از محل تملک دارایی های سرمایه ای از محل های استانی، نفت، نفت مناطق محروم و توازن است که از رقم ۵۶۰ میلیارد ریال به ۷۹۰ میلیارد ریال رسیده است.

وی اضافه کرد: یکی از شاخص های سنجش موفقیت مدیران، میزان سهم برای آنان از اعتبارات است و ملاک ارزیابی مدیران استفاده حداکثری از منابع ملی است و مدیران با کمک ادارات استانی و نماینده مجلس، اعتبارات متمرکز در پایتخت را جذب کنند.

فرماندار شهرستان بهار افزود: اعتبارات بر اساس خط مشی و جهت گیری ها و بر اساس دستورالعمل ها و سیاست های بودجه ای توزیع شده است و برای تخصیص اعتبارات در برخی شاخص ها یا منطقه و یا نام دستگاه محدودیت داریم.

فیض اللهی با بیان اینکه اعتبارات شهرستان ها نسبت به نیاز بسیار محدود است گفت: اعتبارات پیشنهادی توسط دستگاه های اجرایی مصوب شد و امیدواریم در طول سال نیز اعتبارات خوبی جذب و بین دستگاه‌های اجرایی توزیع شود.

وی اظهار داشت: با توجه به محدودیت منابع، تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا، در اولویت اجرا است و از همه توان در این راستا، بهره خواهیم گرفت.

فرماندار شهرستان بهار ادامه داد: در هفته دولت برخی از پروژه ها به بهره برداری می رسد تا شاهد رونق و توسعه شهرستان باشیم.

فیض اللهی افزود: منطقه دیم کاران شهرستان بهار جز مناطق محروم محسوب می شود و دیگر مناطق شهرستان بهار اعتبار محرومیت زدایی نمی گیرند این در حالی است که برخی شهرستان ها مانند کبودرآهنگ اعتبار قابل توجهی از محل محرومیت زدایی می گیرند و ما از نماینده مردم بهار و کبودراهنگ درخواست تخصیص اعتبار در اختیار نماینده به شهرستان بهار داریم.

وی ادامه داد: امسال اعتبارات به صورت «پروژه محور» و با محوریت قانون در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان بهار اظهار داشت: برخی دستگاه ها بر اساس شاخص ها و اعلام «برخورداری»، از اعتبارات متوازن بهره مند نمی شوند و تمهیداتی برای این منظور اندیشیده شود و دستگاه ها تا جای ممکن و بر اساس شاخص ها، از اعتبارات توازن بهره مند شود.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر استان های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha