۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۱۶
کد خبر: 85196685
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تنور داغ خشکسالی و تشنگی در مازندران

۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۱۶
کد خبر: 85196685
تنور داغ خشکسالی و تشنگی در مازندران

ساری- ایرنا- هواشناسی مازندران با اشاره به استقرار جو پایدار، پیش‌بینی کرد که هوای گرم و شرجی از امروز شنبه تا پایان هفته جاری در این استان ماندگار باشد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، هواشناسی پیش‌بینی کرد که با تداوم هوای گرم و شرجی، بیشینه دما در چند روز آینده در مناطق غربی تا ۳۴ و در مناطق مرکزی و شرقی نیز تا ۳۹ درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد و از روز سه شنبه نیز تا پایان هفته جاری هوای مازندران گرم و شرجی خواهد بود.

طبق جدول پیش‌بینی پنج روزه هواشناسی، میانگین دمای هوای امروز در مناطق مرکزی و شرقی بین ۳۶ تا ۳۸، در مناطق غربی بین ۳۳ تا ۳۴ و در مناطق کوهستانی نیز بین ۲۹ تا ۳۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود و این وضعیت به طور متناوب تا پایان هفته جاری نیز تداوم خواهد داشت.

هواشناسی شرایط جوی مازندران از امروز تا روز دوشنبه را براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی صاف تا قسمتی ابری همراه با تداوم هوای گرم با بیشینه دما در مناطق غربی تا ۳۴ و در مناطق مرکزی و شرقی تا ۳۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی کرده است.

تنور گرم خشکسالی و تشنگی مازندران

آسمان مازندران در روز سه‌شنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با تداوم هوای گرم و شرجی با بیشینه دما در مناطق غربی تا ۳۳ و در مناطق مرکزی و شرقی نیز تا ۳۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی شده است.

شرایط جوی مازندران از روز چهارشنبه تا پایان هفته جمعه نیز صاف تا نیمه ابری همراه با تداوم هوای گرم و شرجی با بیشینه دما در مناطق غربی تا ۳۳ و در مناطق مرکزی و شرقی نیز تا ۳۶ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش‌بینی شده است.

داده‌های دریافتی از ایستگاه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که ساری با ثبت دمای ۳۸.۳ و بلده با ۲۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق مازندران در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرم‌ترین ساعت به ۳۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌سد که این میزان در مقایسه با روز گذشته تغییر محسوسی نخواهد داشت.

وضعیت دریای خزر در روز جاری نیز همراه با موج کوتاه پیش‌بینی شده است.

تنور گرم خشکسالی و تشنگی مازندران

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha