۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۲۹
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85197921
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهلت ارسال آثار به سوگواره « چلچراغ» در لرستان تمدید شد

خرم آباد - ایرنا - معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: مهلت ارسال اثر به سوگواره استانی « چلچراغ» به دلیل استقبال علاقه مندان تا پایان مرداد ماه جاری تمدید شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان "اعظم روانشاد" روز یکشنبه افزود: سوگواره عاشورایی "چلچراغ" با هدف شناسایی مداحان نوجوان و جوان مستعد استان برگزار می شود و پیش از این مهلت شرکت در این رویداد تا ۲۰ مرداد اعلام شده بود.

وی تصریح کرد: دبیرخانه سوگواره عاشورایی چلچراغ در راستای استعدادیابی و الگوسازی نسل نوجوان و جوانان زیر ۳۰ سال در ۲ بخش نوحه خوانی و مداحی آغاز به کار کرده است.

وی گفت: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در قالب کلیپ پنج دقیقه‌ای تهیه و تا ۳۱ مرداد ماه جاری از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۳۵۹۵۵۴۶۸۶ یا شناسه @Chehellcheragh ارسال کنند.

روانشاد ادامه داد: آثار برگزیده پس از انتخاب و راهیابی به مرحله نهایی مورد تجلیل قرار خواهد گرفت و تمامی آثار ارسالی نیز در کانال بخش مداحی سوگواره به آدرس @chelchraghelorestan در پیامرسان ایتا بارگذاری خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت دبیرخانه های ۱۶ گانه سوگواره اضافه کرد: اختتامیه این رویداد همزمان با پایان ماه صفر امسال برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha