۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۷:۵۹
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85201845
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۵ درصد درآمدهای عمومی مصوب کردستان محقق شد

۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۷:۵۹
کد خبر: 85201845
۷۵ درصد درآمدهای عمومی مصوب کردستان محقق شد

سنندج-ایرنا- مدیر کل امور اقتصادی ودارایی استان کردستان گفت: ۷۵ درصد درآمدهای عمومی مصوب استان در چهار ماهه نخست سال جاری تحقق پیدا کرده است.

محمد مشیرپناهی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای چهار ماهه نخست سال جاری میزان درآمدهای عمومی مصوب استان ۱۰ هزار میلیارد ریال است که از این میزان هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آن محقق شده است.

وی اعلام کرد: در قانون بودجه میزان درآمدهای استانی در ۱۲ ماهه سال جاری برای کردستان ۳۰ هزار میلیارد ریال مصوب شده است که امید می رود با همکاری و تعامل همه دستگاه های اجرایی و نهادها و شرکت های مختلف تحقق پیدا کند.

مدیر کل امور اقتصادی ودارایی استان کردستان ادامه داد: میزان درآمدهای مصوب استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۱۷ درصد رشد دارد.

۷۵ درصد درآمدهای عمومی مصوب کردستان محقق شد

مشیرپناهی بیشترین سهم درآمدهای عمومی استان را مربوط به درآمدهای مالیاتی خواند و بیان کرد: افزون بر ۲۸ هزار میلیارد ریال معادل حدود ۹۳ درصد درآمدهای عمومی استانی را درآمدهای مالیاتی تشکیل داده است.

وی اظهار کرد: ستاد تجهیز درآمدهای استان به طور مستمر به ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و با حضور اعضا تشکیل می شود و این ستاد نقش موثری در رصد و پایش وصول درآمدهای استان دارد و همه باید از این ظرفیت قانونی به بهترین شکل بهره‌ بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha