فرماندار مهاباد: امکانات دولتی باید عادلانه بین شهروندان توزیع شود

مهاباد - ایرنا - فرماندار ویژه مهاباد گفت: امکانات و امتیازهای دولتی باید به صورت عادلانه بین شهروندان توزیع شود و در این راستا با هرگونه تبعیض برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عباسی روز شنبه در جلسه با تشکل‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد اظهار کرد: تمام امکانات و منابع شهرستان متعلق به همه مردم است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۸ مدیر شهرستان تغییر کرده‌اند، افزود: تغییرات مدیریتی تنها در راستای منافع عموم مردم صورت گرفته و برای خود و مدیران جایگاهی جز نوکری و خدمت رسانی به شهروندان قایل نیستم.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به بازدید میدانی از نقاط مختلف شهرستان نیز گفت: طبق تاکیدات استاندار و همچنین براساس برنامه دولت مردمی بازدید از مناطق مختلف شهر و روستا به صورت مداوم در دستور کار قرار دارد و تصمیماتی در محل برای رفع مشکلات و نیازهای مردم اتخاذ خواهد شد.

فرماندار مهاباد: امکانات دولتی باید عادلانه بین شهروندان توزیع شود

عباسی اضافه کرد: همایش فرهنگی در راستای قدردانی از نخبه ها و شخصیت‌های بزرگ شهرستان برگزار و از فعالیت و همکاری‌های آنان در حوادث و موقعیت‌های تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: خیران و نیک اندیشان شهرستان در دوران مختلف به ویژه شیوع بیماری کرونا و حوادث طبیعی کمک های قابل توجهی انجام داده و در اختیار شهروندان قرار دادند.

عباسی تاکید کرد: حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی با هدف کمک به اشتغال جوانان از دیگر برنامه‌های اولویت دار ما بوده و هم اکنون در حال رایزنی با چند سرمایه گذار با اشتغالزایی قابل توجه هستیم.

وی ضمن انتقاد از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات نیز یادآور شد: از مدیران بانک‌های عامل انتظار داریم طبق بخشنامه‌های دولتی عمل کرده و در کنار شناسایی افراد واجد شرایط از سخت گیری بی مورد اجتناب کنند.

وی از الحاق ۲۰۰ هکتار زمین به محدوده شهر خبر داد و اظهار کرد: این زمین‌ها در راستای کمک به بحث مسکن شهروندان واگذار خواهد شد.

عباسی گفت: با تلاش و پیگیری‌های زیاد موافقت راه اندازی یک پست ۱۳۲ برق دیگر برای شهرستان مهاباد اخذ شده که با بهره برداری از آن مشکل تامین برق پایدار برطرف خواهد شد.

در ادامه هر یک از نمایندگان تشکل های مردمی مطالب و دغدغه های خود مطرح کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha