۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۴۳
کد خبرنگار: 2749
کد خبر: 85210586
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ طرح تولیدی با حضور وزیر اقتصاد در لرستان افتتاح شد

خرم آباد - ایرنا - طرح توسعه شرکت "آرا بَرد" و یک واحد گلخانه "هیدروپونیک" روز شنبه همزمان با "هفته دولت" با حضور " سید احسان خاندوزی زاده" وزیر اقتصاد و دارایی در خرم آباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با هفته دولت، طرح توسعه شرکت "آرا بَرد" با یکهزار میلیارد ریال سرمایه‌ گذاری ریالی و پنج میلیون دلار ارزی و اشتغال‌زایی ۴۰ نفر افتتاح شد.

شرکت آرابَرد غرب در زمینی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع در شهر خرم‌آباد به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده سنگ و مصنوعات سنگی با هدف ایجاد اشتغال و فرآوری انواع سنگ‌های ساختمانی صادراتی (ماربل، تراورتن، گرانیت) و ظرفیت تولید سالانه ۵۳۰ هزار مترمربع ایجاد شده است.

همچنین یک واحد گلخانه ۱۲ هزارمتری هیدروپونیک با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شخصی و تولید سالانه ۵۰۰ تن، در سراب نیلوفر خرم‌آباد در زمینه کاشت نشا گوجه فرنگی صادراتی احداث شده است.

۲ طرح تولیدی با حضور وزیر اقتصاد در لرستان افتتاح شد

بازدید از واحد سنگبری "آرا برد"، افتتاح و بهره برداری از یک واحد گلخانه صنعتی و حضور در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی استان از جمله برنامه های سفر وزیر اقتصاد و دارایی به استان لرستان است.

دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده که امسال در این هفته بهره برداری از یکهزار طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و خدماتی به ارزش بیش از ۱۰۸ هزار میلیارد ریال در لرستان آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha