۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۱۸
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85214762
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج پروژه درمانی و برق‌رسانی در آستارا رونمایی شد

۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۱۸
کد خبر: 85214762
پنج پروژه درمانی و برق‌رسانی در آستارا رونمایی شد

آستارا- ایرنا- پنج پروژه در حوزه بهداشت و درمان و برق‌رسانی آستارا با ارزش افزون بر ۱۷۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت روز سه‌شنبه در آیینی با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرپرست فرمانداری آستارا روز سه‌شنبه در حاشیه این مراسم گفت: پروژه‌هایی که امروز در شهرستان افتتاح شد، شامل ۲ پروژه مرکز خدمات جامع سلامت روستای عباس‌آباد و کلینیک ویژه تخصصی ۵۰۰ مترمربعی با اعتبار ۹۵ میلیارد ریال بود.

محمدرضا شهاب‌زاده افزود: خانه بهداشت عباس‌آباد با اعتبار ۴۲ میلیارد ریالی و ظرفیت اشتغالزایی برای ۱۶ نفر در زمینی به مساحت ۲۸۰ مترمربع ساخته شده است که با ارایه خدمات بهداشتی و درمانی، حدود ۱۴ هزار نفر را در شهرک عباس‌آباد و روستاهای عباس‌آباد، کانرود و غلام‌محله را زیر پوشش قرار خواهد داد.

وی بیان کرد: سایر پروژه‌های افتتاحی امروز شامل ۲ پروژه تبدیل ۱۶ کیلومتر از شبکه‌های سیمی فرسوده به شبکه کابل خودنگهدار و افتتاح یک دستگاه پست هوایی برای تامین برق خانواده شهید پیدا با اعتبار ۵۳ میلیارد ریال بود.

سرپرست فرمانداری آستارا، افتتاح پروژه روشنایی جاده کمربندی از میدان شهدای گمنام تا دوربرگردان ویرمونی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌هایی عنوان کرد که امروز در شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی در ادامه عنوان کرد: امروز همچنین پروژه گازرسانی به روستاهای شاغولا، زره‌ژیه و گودی اولر با اعتبار بیش از هشت میلیارد ریال افتتاح شد که به بهرمندی ۶۷ خانوار منطقه از نعمت گاز منجر می‌شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۸۶ پروژه عمرانی، اقتصادی، مسکونی، اشتغالزایی، ورزشی و زیربنایی با اعتبار افزون بر یک هزار میلیارد ریال در شهرستان آستارا برای هفته دولت امسال برنامه‌ریزی شده است.

دوم تا هشتم شهریور، سالروز شهادت رجایی و باهنر، رئیس جمهور و نخست وزیر وقت در سال ۱۳۶۰ به دست منافقین با عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha