۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85224807
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توقیف محموله چوب قاچاق در سلسله و اخبار انتظامی لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - توقیف محموله پنج تنی چوب قاچاق، کامیون حامل بیش از سه هزار قوطی شیرخشک، کامیون حامل ۹۲ راس دام قاچاق، دستگیری سارقان و عامل تیراندازی سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز یکشنبه ۱۹ شهریور ماه است.

توقیف کامیون حامل پنج تن چوب قاچاق در سلسله

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان فرمانده انتظامی سلسله روز یکشنبه گفت: ماموران انتظامی پاسگاه هنام حین کنترل خودروهای عبوری در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک شدند و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو بیش از پنج تن چوب قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

سرهنگ "محمد بوستان افروز" اظهار داشت: فرمانده انتظامی سلسله با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کردند افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شد.

توقیف کامیون حامل بیش از سه هزار قوطی شیرخشک قاچاق درالیگودرز

فرمانده انتظامی الیگودرز گفت:ماموران انتظامی ایست و بازرسی خمه در محور"اصفهان- الیگودرز" به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو سه هزار و ۲۶۸ قوطی شیرخشک قاچاق کشف، در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شد.

سرهنگ "علی اسدالهی" اظهار داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه سه میلیارد ریال برآورد شده است.

توقیف کامیون حامل ۹۲ راس دام قاچاق در کوهدشت

فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و خروج دام، عوامل پلیس آگاهی شهرستان حین کنترل محور "زانوگه - پل سیمره" به یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک شدند و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ "علی امانی" افزود: با هماهنگی مرجع قضایی در بازرسی صورت گرفته از کامیون توقیفی تعداد ۹۲ راس گوسفند قاچاق به ارزش تقریبی ۱۱ میلیارد ریال کشف شد و ۲ متهم دستگیر شده، همراه پرونده متشکله به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.

پایان کار سارق محتویات خودرو در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت محتویات خودرو در این شهرستان، پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ " نبی اله قاسمی " بیان کرد: ماموران انتظامی خرم آباد با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، یک سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی قضایی، در مخفیگاهش دستگیر کردند که با بررسی شگرد سرقت‌ها و در مواجهه با ادله پلیس به هشت فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو اعتراف کرد و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

توقیف محموله چوب قاچاق در سلسله و اخبار انتظامی لرستان

دستگیری عامل تیراندازی در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: یک عامل تیراندازی در این شهرستان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ" نبی اله قاسمی " اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به اماکن خصوصی در خرم آباد، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی خرم آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی یک نفر را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضایی طی یک عملیات ضربتی، در مخفیگاهش دستگیر کردند که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی خرم آباد با اشاره به اینکه متهم علت و انگیزه خود را خصومت شخصی و اختلافات قبلی عنوان کرده است ادامه داد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان، امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دستگیری راننده متواری در دلفان

فرماندهی انتظامی دلفان گفت: یک فقره تصادف منجر به فوت از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در محور "هرسین - دلفان" به پلیس اعلام شد و ماموران به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ" نجف علی بارانی " افزود: پس از برخورد شدید یک دستگاه خودرو پژو پارس با یک نفر عابر پیاده، فرد عابر پس از اعزام به بیمارستان جان خود را از دست داده و راننده خودروی پژو پارس از صحنه تصادف متواری شده بود.

وی تصریح کرد: شناسایی راننده متواری در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران انتظامی پلیس آگاهی این شهرستان پس از تحقیقات اطلاعاتی و تخصصی موفق شدند خودرو پژو پارس مربوطه را شناسایی و راننده آن را دستگیر کنند که برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha