۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۴۰
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85231438
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توقیف محموله قاچاق رب گوجه فرنگی و اخبار انتظامی لرستان

خرم آباد - ایرنا - توقیف کامیون حامل ۲۲ تن رب گوجه فرنگی قاچاق در الیگودرز و کامیون حامل مرغ زنده در سلسله ، دستگیری سارقان و کشف ۱۳ فقره انواع سرقت در دورود و سارق مشاعات ساختمانی در خرم آباد سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه جاری است.

توقیف کامیون حامل ۲۲ تن رب گوجه فرنگی قاچاق درالیگودرز

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان فرمانده انتظامی استان گفت: یک دستگاه کامیون حامل بیش از ۲۲ تن رب گوجه فرنگی قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در شهرستان "الیگودرز" توقیف شد.

سردار "یحیی الهی" اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی خمه "الیگودرز" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۲ تن رب گوجه فرنگی قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۱۱ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار الهی مبارزه با پدیده شوم قاچاق را از مهمترین اولویت های پلیس عنوان کرد و افزود: شهروندان موارد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان و کشف ۱۳ فقره انواع سرقت دردورود

فرمانده انتظامی دورود گفت: ۱۱ سارق در این شهرستان دستگیر و ۱۳ فقره انواع سرقت طی چند روز گذشته در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ "جمشید سیاه منصور" اظهار داشت: در پی اعلام سرقت در دورود، موضوع در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با کارهای اطلاعاتی، تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی ۱۱ سارق را طی چند روز اخیر در این زمینه شناسایی و طی عملیات هایی غافگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دورود گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت مشاعات ساختمان، منزل، کابل، معابر و اماکن، اماکن خصوصی، باغ و محتویات خودرو اعتراف و در این راستا اموال مسروقه کشف و مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ سیاه منصور بیان کرد: امنیت متعلق به همه و نیازمند مشارکت عمومی است و در این راستا شهروندان با ارتقاء ضریب ایمنی اموال خصوصی و دقت در نگهداری اموال خود می توانند از وقوع سرقت پیشگیری کنند.

توقیف محموله قاچاق رب گوجه فرنگی و اخبار انتظامی لرستان

دستگیری سارق مشاعات ساختمانی در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: سارق حرفه ای در خرم آباد دستگیر و هشت فقره سرقت مشاعات ساختمانی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ "نبی اله قاسمی" اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مشاعات ساختمانی در خرم آباد، موضوع در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ خرم آباد با انجام تحقیقات پلیسی و رصد های اطلاعاتی موفق به شناسایی این سارق سابقه دار شدند و آن را طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ قاسمی گفت: سارق در تحقیقات پلیس به هشت فقره سرقت مشاعات ساختمانی اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیری اموال مسروقه کشف و تحویل مال باختگان شد.

توقیف کامیون حامل مرغ زنده در سلسله

فرمانده انتظامی سلسله از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ زنده فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محمد بوستان افروز" گفت: ماموران انتظامی پاسگاه هنام این شهرستان حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون بنزحامل مرغ زنده مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون ها ۲تن و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ زنده فاقد مجوز به ارزش ۲ میلیارد ریال که جهت توزیع در سایر استان های کشور بارگیری شده بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی سلسله گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده تحویل مراحع ذیصلاح شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha