کشف کالای قاچاق در پلدختر و اخبار انتظامی لرستان

خرم آباد - ایرنا - کشف کالای قاچاق در پلدختر، دستگیری سارقان و کشف ۱۲ فقره انواع سرقت در دورود، دستگیری سارق قطعات خودرو در کوهدشت سر خط اخبار انتظامی لرستان در روز دوشنبه سوم مهر ماه است.

کشف کالای قاچاق در پلدختر

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ "شاپور گراوند" فرمانده انتظامی پلدختر روز دوشنبه گفت: یک دستگاه وانت نیسان حامل کالای قاچاق در این شهرستان توقیف شد.

وی اظهارداشت: ماموران انتظامی پلدختر حین کنترل خودروهای عبوری در سطح این شهرستان به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی پلدختر افزود: در بازرسی از این خودرو یک دستگاه یخچال فریز ۲قلو خارجی قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

گراوند با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است،گفت: کارشناسان ارزش یخچال کشف را بیش از ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

دستگیری سارقان و کشف ۱۲ فقره انواع سرقت دردورود

فرمانده انتظامی دورود گفت: ۱۲ سارق در این شهرستان دستگیر و ۱۲ فقره انواع سرقت طی ۷۲ ساعت گذشته از آنها کشف وضبط شد.

سرهنگ "جمشید سیاه منصور" اظهار داشت: در پی اعلام سرقت در دورود، موضوع در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با کارهای اطلاعاتی، تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی ۱۲ سارق را طی ۷۲ساعت گذشته در این زمینه شناسایی و طی چند عملیات غافگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دورود گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره سرقت مشاعات ساختمان، منزل، کابل، معابر و اماکن، اماکن خصوصی، باغ و محتویات خودرو اعتراف اموال مسروقه کشف و مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ سیاه منصور بیان کرد: امنیت متعلق به همه و نیازمند مشارکت عمومی است که در این راستا شهروندان با ارتقاء ضریب ایمنی اموال خصوصی و دقت در نگهداری اموال خود می توانند از وقوع سرقت پیشگیری کنند.

دستگیری سارق قطعات خودرو در کوهدشت

فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: سارق قطعات خودرو در این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ "علی امانی" اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری ۱۱ این شهرستان مبنی بر سرقت قطعات خودروی وی، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی رد پای یکی از سارقان سابقه دار را در این سرقت بدست آورده و پس از هماهنگی قضائی در کمترین زمان ممکن وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: متهم به چهار فقره سرقت وسایل و قطعات خودرو در سطح شهرستان اقرار و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha