امام جمعه تبریز: دفاع مقدس گنجینه ای ناتمام برای اداره کشور در تمام شرایط است

تبریز- ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با انتقاد از نگاه عرفی عده ای در کاستن وجه قدسی دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس هشت ساله ایران، گنجینه ای ناتمام برای اداره کشور در تمام شرایط پیش روی کشور است .

حجت الاسلام والمسلمین «محمدعلی آل هاشم» روز جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح در تبریز با تایکد بر اینکه در باره دفاع مقدس باید جهاد تبیین انجام شود، گفت: در بیان خاطرات جنگ و تحلیل آن، از بکار بردن تعابیری که ۲ ملت ایران و عراق را روبروی هم قرار می دهد پرهیز شود .

امام جمعه تبریز ادامه داد: در دفاع مقدس بالاترین مفاهیم انسانی و الهی و برجسته ترین نمونه های تدبیر در بحرانی ترین شرایط با اتکا به ظرفیت های داخلی و موکول نکردن فعالیت ها به فراهم بودن امکانات مشاهده شد که بزرگترین و ارزشمندترین درسهای دفاع مقدس برای مسوولان و عموم مردم است .

وی هفته دفاع مقدس را محضر خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک گفت و به ارواح ۱۰ هزار شهید دفاع مقدس استان درود فرست و خاطرنشان کرد: این نخستین جنگی بود که به رغم حضور و همراهی قدرتهای دنیا با حزب بعث وجبی از کشورمان از دست نرفت .

حجت الاسلام آل هاشم اظهار کرد: به برکت وحدت و همدلی و هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا نیروهای مسلح از اقتدار ویژه ای برخوردارند .

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور در منطقه حرف اول را می زنند، اظهار کرد: این نیروها به عنوان بازوان قدرتمند و سربازان هوشمند و اطمینان بخش رهبری در تراز جمهوری اسلامی هستند .

امام جمعه با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس به واقع دفاع از تمامیت ارضی کشور، انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی بود .

دفاع مقدس جهان استکبار را منفعل کرد

فرمانده سپاه عاشورا هم با بیان اینکه اقتدار و امنیت آفرینی امروز نیروهای مسلح بی نظیر است، گفت: در دفاع مقدس با فرماندهی امام خمینی (ره) به درجه ای از اقتدار رسیدیم که جهان استکبار منفعل شد.

سردار « اصغر عباسقلی زاده » با بیان اینکه امریکا همواره قصد نابودی ما را داشته است، گفت: برنامه ریزی و محاسبه دشمن همچنان غلط است و با شکست مواجه می شود.

وی با بیان اینکه رهبری عامل وحدت و عرت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: در زمان حاضر در درجه اعلای اقتدار هستیم و آمادگی پاسخگویی به انواع توطئه های دشمنان را داریم .

مراسم رژه نیروهای مسلح در نخستین روز هفته دفاع مقدس با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و فرماندهان نظامی و انتظامی آذربایجان شرقی برگزار شد.

امام جمعه تبریز: دفاع مقدس گنجینه ای ناتمام برای اداره کشور در تمام شرایط است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha