قدرت دفاع مقدس نهادینه شدن شهادت و ایستادگی ملت ایران است

ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: قدرت دفاع مقدس نهادینه شدن جهاد شهادت و ایستادگی ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در نماز جمعه این هفته ساری به حضور رئیس جمهور در مجمع سازمان ملل و بلند کردن قرآن مجید و مقدس بودن این کتاب آسمانی برای بیش از ۲ میلیارد مسلمان جهان اشاره کرد و افزود: جهان اسلام مدیون قرآن است و هر گونه توهین به این کتاب آسمانی را محکوم می کنیم.

امام جمعه ساری با اظهار این که دشمنان امنیت و وحدت جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده است ، ادامه داد: با شکست اغتشاشات بار دیگر قدرت وحدت ملت ایران به دشمنان ثابت شده است.

وی به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: قدرت دفاع مقدس نهادینه شدن جهاد و شهادت و ایستادگی ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در مازندران به آغاز مدارس ، دانشگاه و حوزه ها ی علمیه اشاره کرد و بر لزوم فرهنگ احسان مردم نیکوکار در حمایت از خانواده های بی بضاعت در تامین لوازم تحصیلی تاکید کرد.

آیت الله محمدی لائینی با بیان این که انجمن اولیا و دانش آموزان باید امسال نسبت به تعلم و تربیت در مدارس بیشتر اهتمام کنند، تصریح کرد: همانطوری که مقام معظم انقلاب فرمودند ،امروز بی عدالتی در دنیا از علم تغذیه می کند، یعنی علم پیشرفته در خدمت سلطه بر مردم ، جنگ افروزی و تصرف سرزمین است.

وی با با اظهار این که امروز ابرقدرتها ابر جنایتکاران شدند، گفت: بخشی از مردم دنیا دین ستیز و بخشی هم اعتقادی به دین ندارند ، اما در مجموع بشر در انتظار منجی بشریت است.

وی خاطرنشان کرد: امروز بشر احساس حضور دست نجات‌بخشی را دارد ، سیر تاریخی بشر به سمت عدالت و دیانت است و حکومت عدل دینی در سراسر جهان گسترده خواهد شد و ظالمان از بین خواهند رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha