۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۱
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85247253
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگاههای اجرایی برتر همدان معرفی شدند

۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۱
کد خبر: 85247253
دستگاههای اجرایی برتر همدان معرفی شدند

همدان - ایرنا- دستگاههای اداری و اجرایی استان همدان حاضر در جشنواره شهید رجایی که عملکرد موثر و برتری در خدمت رسانی به شهروندانی همدانی داشته اند، معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان روز چهارشنبه در جشنواره شهید رجایی افزود: این جشنواره در ۲ بخش استانی و ملی برگزار می‌شود و دستگاههای اجرایی نیز در ۲ بخش عمومی و اختصاصی ارزیابی شده اند.

تورج الوانیان با بیان اینکه ارزیابی مدیران بر اساس هشت شاخص است که عملکرد آنها به دقت بررسی شده است اظهار کرد: استان همدان در سال گذشته به عنوان رتبه برتر کشور در زمینه احیای واحدهای راکد معرفی شد.

در این جشنواره در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی و در زمینه دستگاه‌های “زیربنایی و توسعه زیرساخت” شرکت آب منطقه ای همدان ، در گروه دستگاه‌های “تولیدی و خدماتی سازمان جهاد کشاورزی، در گروه دستگاه‌های “اقتصادی و مالی، اداره امور مالیاتی استان و بانک کشاورزی در گروه دستگاه‌های “فرهنگی، علمی و آموزشی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای معرفی شدند.

همچنین در گروه دستگاه‌های “سلامت و رفاه اجتماعی، اداره کل بیمه سلامت استان و در گروه دستگاه‌های ” عمومی، قضایی و امنیتی، اداره کل هواشناسی استان همدان به عنوان دستگاههای اجرایی برتر استان همدان معرفی شدند.

همچنین در انتخاب دستگاه اجرایی حائز بهترین عملکرد در اجرای شعار سال ۱۴۰۲ با عنوان “مهار تورم، رشد تولید”، اداره کل تعزیرات حکومتی اعطای، “جایزه ویژه رضایت مردمی” به دستگاه اجرایی حائز بهترین عملکرد در کسب رضایت مردم به جمعیت هلال احمر استان همدان، دستگاه اجرایی حائز بهترین عملکرد در “تبیین دستاوردهای دولت و اقناع افکار عمومی”، شرکت برق استان همدان، دستگاه اجرایی موفق در تحقق مأموریت‌ها و اجرای مصوبات سفرهای استانی، اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، معرفی شدند.

دستگاه اجرایی حائز بهترین عملکرد در اجرای “قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان، “جایزه مشارکت خبرگانی” به مؤثرترین مشارکت‌های افراد و تشکل‌ها در مدیریت عملکرد دستگاه‎های اجرایی، به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی، دستگاه اجرایی حائز بهترین عملکرد در “تسهیل و ایجاد اشتغال”، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و “دانشگاه برتر“ در تحقق مأموریت‌ها و پیشبرد سیاستهای علمی و تحقیقاتی کشور، دانشگاه بوعلی همدان معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha