سردار معروفی: تاثیر قلم هنرمند از موشک بیشتر است

همدان- ایرنا- معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت: امروز قلم هنرمند از هر موشک برای کشور اثر گذار تر و برای دشمن خطرناک تر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین معروفی شامگاه شنبه در آیین گشایش دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در محل دائمی نمایشگاه بین المللی همدان بیان کرد: با توجه به تلاش دشمن برای تحت تاثیر قرار دادن قلوب، اراده، ذایقه و شجاعت انسان ها، بزرگترین مسئولیت هنرمندان استفاده از قلم و اندیشه های زیبا برای استحکام جامعه و انجام کار آفندی در برابر دشمن است.

وی افزود: دشمن می خواهد حقیقت های جامعه ایران را وارونه جلوه دهد اما هنرمندان با یک عملیات بزرگ فرهنگی در برابر اندیشه پلید دشمن صف آرایی کرده چرا که دشمن دنبال تزلرل در قلب ها است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج اضافه کرد: هنرمندان و نویسندگان کتاب دفاع مقدس مصداق بیان جاوید امام راحل در سال ۶۶ مبنی بر ایستادن در برابر دشمن خدا هستند.

سردار معروفی ادامه داد: امروز این قلم شیوا، روان، زیبا و حقیقت جو می تواند قلب ها را به سوی حقیقت سوق دهد و هدایت کند.

وی اضافه کرد: امروز مثلث فرهنگ مقاومت، جهاد و شهادت، کار ساز ترین مثلث برای استحکام جامعه اسلامی و ایمانی است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج یادآوری کرد: رهبری انقلاب در جمع پاسداران فرمودند "ما به قله نزدیک شدیم" و در جمع دانشجویان عنوان کردند "راه رسیدن به قله مقاومت است".

سردار معروفی اظهار کرد: ایران اسلامی با وجود نداشتن تجهیزات مورد نیاز اما در دفاع مقدس با صبر و مقاومت پیروز شد و امروز توان و بازدارندگی ملت ایران قابل بیان نیست و این توان به واسطه این مثلث ارزشی و اعتقادی و فرهنگ مقاومت که برگرفته از مکتب اهل بیت به دست آمده است.

وی تاکید کرد: دشمن می خواهد مقاومت ملت ایران را بشکند و کار امروز ما این است که گذشته را به حال پیوند زده و آینده را ترسیم کنیم چرا که توقف در گذشته یک اشتباه راهبردی است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با بیان اینکه مکتب عاشورا بن بست ندارد افزود: ترویج گفتمان ایثار و مقاومت و حقایق، مصونیت کشورمان را به دنبال دارد.

سردار معروفی یادآوری کرد: رهبری فرزانه انقلاب در آغاز هفته دفاع مقدس فرمودند یکی از خروجی های دفاع مقدس ایمن سازی انقلاب به برکت مجاهدت، مقاومت و ایستادگی بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج ادامه داد: امروز به برکت مجاهدت های برگرفته از دفاع مقدس، مقاومت ملت و هدایت رهبری، هوا و فضا، آب و خاک برای دشمنان مسدود است و رخنه ای نمی تواند بکند.

سردار معروفی تصریح کرد: چنانچه روزی دشمن بخواهد به ایران حمله کند حماقت او گورستان ابدی اش خواهد شد؛ به این علت دشمنان به سمت جنگ نرم حرکت می کند.

وی یادآوری کرد: یک استاد ایرانی دانشگاه آمریکا کتابی تحت عنوان "انقلاب محنت بار" و "جمهوری دوم جایگزین انقلاب" در ۳۲۰ صفحه تالیف کرده در حالیکه رهبری بارها در زمینه شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و تهاجم فرهنگی هشدار دادند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج تاکید کرد: آنها در راستای کار نرم دنبال تاثیر بر روی کودکان، ایجاد انشقاق بین مذاهب و جلوگیری از مدل سازی این حکومت را بودند.

سردار معروفی تصریح کرد: خروجی جنگ هشت ساله ناموس پرستی است و در هشت سال جنگ تحمیلی ۱۸۸ هزار شهید دادیم تا دست دشمن به ناموس ما نرسد و این حقیقت زن، زندگی و آزادی است.

به گزارش ایرنا دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت با حضور ۱۲۰ ناشر و هفت هزار اثر گشایش یافت.

دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان در شانزدهم مهرماه سالجاری برگزار می شود.

استان همدان هشت هزار شهید، ۱۸ هزار جانباز و یک هزار آزاده را تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha