۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۷
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85257020
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خطیب جمعه خرم آباد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین مهم ترین تکلیف جهان اسلام است

خرم‌آباد - ایرنا - امام جمعه موقت خرم آباد گفت: امروز مهمترین مسئله جهان اسلام فلسطین است و ما بنا بر وظیفه دینی و شرعی موظف هستیم فلسطینیان را حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام " بهروز شمسی فر" روز جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کرد: امروز مهمترین مسئله جهان اسلام فلسطین بوده و بالاترین اعمال در این زمان انعکاس جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و یاری مردم مظلوم فلسطین است.

وی با بیان اینکه مسلمان باید یار مظلوم و دشمن ظالم باشد، اظهار داشت: ۷۵ سال است مردم مظلوم فلسطین در سخت ترین شرایط و ظلم ها را متحمل شده و خانه هایشان مرتب ویران می شود و رژیم منحوس اسرائیل منازل ، مساجد ، بیمارستان ها و تمامی زیرساخت ها را ویران می کند.

خطیب جمعه خرم آباد با اینکه موسسان این غده چرکین همه در جنایت های اسراییل شریک هستند، ادامه داد: خداوند به مظلومان اجازه داده با ظالمان بجنگند و ظلم را از خانه های خود بیرون کنند.

حجت الاسلام شمسی فر تاکید کرد: مجاهدان اگر قیام نکنند، آنها معابر و مساجد و هر جا که نام خدا باشد را تخریب می کنند ، ولی خداوند مسلمانان را یاری می کند ، چراکه قدرتمند و شکست ناپذیر است.

وی اضافه کرد: اسرائیل کودکان را قتل عام و آب و برق را قطع می کند و با ارتکاب جنایت های گوناگون مانع رسیدن دارو به مردم و زخمی ها می شود.

امام جمعه موقت خرم آباد یادآور شد: عموم آزادگان عالم و بویژه مسلمانان بنا بر وظیفه انسانی ، دینی و شرعی موظف هستند فلسطینیان را حمایت و در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی ساکت نباشند.

وی با انتقاد از سکوت سازمان ملل و شورای امنیت اظهار داشت: ندای سازمان ملل برای کشورهای غربی همواره بلند می شود، اما اکنون جلوی چشم دنیا این جنایات علیه مردم فلسطین انجام ولی این مراکز به اصطلاح حامی حقوق بشر همه سکوت کرده اند.

خطیب جمعه خرم آباد گفت: تمامی ملت های آزاده و حکامشان وظیفه دارند از حمایت مالی ، رسانه ای و ... از ملت مظلوم فلسطین دریغ نکنند.

حجت الاسلام شمسی فر افزود: رسانه های غربی مدعی دموکراسی جای ظالم و مظلوم را عوض و اسرائیل را مظلوم نشان می دهند.

وی اظهار داشت: مسلمان در هیچ لحظه ای حق سکوت در مقابل ظالم را ندارد و این تکلیفی است که بر گردن داشته و شرکت در راهپیمایی علیه اسرائیل و بیان ندای مظلومیت این ملت کمترین وظیفه ای است که باید انجام دهند.

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: اسرائیل را سرزمین موعود و ایمن وعده می دادند ولی با قدرت محور مقاومت و مجاهدین فلسطین نه تنها به رود فرات دست نیافتند، بلکه در درون خود متزلزل شده اند.

شمسی فر تاکید کرد: امنیت اسرائیل از دست رفته و در سراشیبی سقوط قرار گرفته اند، سردمداران این رژیم جعلی سیطره خود را در خطر می بینند ، بدون شک وعده خدا نزدیک است و عملیات الاقصی ضربه جبران ناپذیرزی را بر پیکر نحیف اسراییلی ها وارد کرده است که قابل جبران نیست.

وی در فرازی دیگر از خطبه های به اهمیت انتخابات پایان سال اشاره کرد و گفت: قدرت ایران اسلامی باعث ترس دشمنان و توطئه های جدید شده است و سعی می کنند انتخابات را کمرنگ کند و باید با هوشیاری و ترسیم راهبردهای مناسب این خدعه را خنثی کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha