۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۶
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85263871
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارقان واحدهای صنعتی شهرستان ری دستگیر شدند

۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۶
کد خبر: 85263871
سارقان واحدهای صنعتی شهرستان ری دستگیر شدند

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری پنج سارق حرفه ای واحدهای صنعتی و کشف اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان با تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد. 

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: در پی سرقت تجهیزات کارخانه ای در محدوده گلحصار شهر ری در ابتدای مهرماه امسال، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: بررسی های اولیه پلیس حاکی از این بود که سارقان با اطلاع از اینکه کارخانه نگهبان ندارد در چند شب متوالی اقدام به سرقت کرده اند.

وی افزود: در ادامه کارآگاهان پس از چندروز اقدام اطلاعاتی مستمر و به کارگیری اقدامات پلیسی، در نهایت پنج سارق حرفه ای و سابقه دار دخیل در این سرقت را در مخفیگاهی نزدیکی همان کارخانه در یک خانه متروکه مورد شناسایی قرار داده و هماهنگی های لازم در این خصوص انجام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه تیم های عملیات به موقعیت اعزام شدند، گفت: پس از ورود به مخفیگاه هر پنج سارق دستگیر و در بازدید از محل یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه، آهن آلات و پایه های تیرهای برق روشنایی، کابل های برق صنعتی کشف و به همراه متهمان به مقر پلیس منتقل شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به ادامه تلاش کارآگاهان برای کشف دیگر ابعاد پرونده، یادآور شد: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک افراد در اطراف آن ها، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha