شناسایی نخبگان ورزشی در استان مرکزی مورد توجه قرار گیرد

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: این استان پتانسیل و توانمندی‌های بالایی در ورزش دارد و نیاز است نخبگان ورزشی در بخش‌های مختلف با جدیت شناسایی شوند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی روز سه‌شنبه در دیدار با جامعه ورزش و جوانان استان مرکزی در اراک، افزود: پس از شناسایی استعدادها، پرورش آنها از اهمیت ویژه برخوردار است که باید با همفکری خانواده‌ها، مسئولان و صنایع مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: استان مرکزی پتانسیل‌های قوی از جمله صنایع بزرگ دارد که می‌تواند در بخش توسعه ورزش، حمایت‌های جدی داشته باشند.

امام جمعه اراک ادامه داد: افتخار آفرینی در میدان‌های بین‌المللی ورزشی کمتر از سایر حوزه‌ها نیست و امید است ورزشکاران و قهرمانان قدر جایگاه خود را بدانند و همه تلاش خود را برای به احتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی در دنیا به کار گیرند.

آیت‌الله دری‌ نجف آبادی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت وجود امام راحل و رهبر معظم انقلاب، منشاء تحولات عظیمی در دنیا شده است و توفیقات کسب شده در آن قابل مقایسه با قبل نیست.

وی گفت: امروز جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف حرف برای گفتن بسیار دارد و توفیقات این مرز و بوم به همت جوانان و دانشمندان روز به روز در حال افزایش است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: تحول در نیروی انسانی در راس همه تحولات است و در بخش ورزش نیز توفیقات بزرگی کسب شده است.

آیت‌الله دری نجف آبادی بیان کرد: ورزش عمومی نقش موثری در سلامت جسمی و روحی جامعه، مبارزه با موادمخدر و انحراف‌ها دارد و یک ضرورت اجتماعی، فرهنگی و بهداشتی است.

وی تاکید کرد: ورزش باید از سنین پایین مورد توجه قرار گیرد تا در سنین بالاتر نهادینه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی هم در این دیدار گفت: ۱۳ ورزشکار از این استان به مسابقات هانگژو چین اعزام شدند و یک مدال طلا نیز در رشته دو ومیدانی کسب شد.

مسعود پیرایش افزود: مسابقات پارا آسیایی نیز در حال برگزاری است که امید است با نتایج درخشانی همراه باشد.

وی بیان کرد: همه تلاش‌ها در استان مرکزی برای توسعه ورزش در بخش‌ها و رشته‌های مختلف به کار گرفته شده و از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

بیش از ۱۰۰ هزار ورزشکار استان مرکزی در هیات‌های مختلف ورزشی سازماندهی شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha