۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۴۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85272452
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی پارس جنوبی: در نیمه اول مقابل داماش فراتر از لیگ دسته یک بازی کردیم

رشت - ایرنا - مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در دیدار مقابل داماش گیلان و نیمه اول, فراتر از لیگ دسته یک بازی کردیم.

به گزارش ایرنا, محمد پیرخوشحال شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی تیمهای داماش و پارس جنوبی جم در رشت اظهار کرد: در نیمه اول و پس از دریافت گل, بسیار خوب بازی کردیم و سه موقعیت مسلم گلزنی داشتیم که هیچ یک تبدیل به گل نشد.

وی افزود: در این نیمه بارها بازیکنان می توانستند دروازه داماش را باز کنند اما سه بار موقعیت های ما به دیرک دروازه داماش اصابت کرد و علاوه بر آن نیز در این نیمه برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشتیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم نیز بازی را بسیار خوب آغاز و به گل مساوی نیز دست یافتیم و حتی می توانستیم به گل دوم هم دست یابیم اما این فرصتها نیز تبدیل به گل نشد تا در نهایت این بازی با نتیجه مساوی خاتمه یابد.

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم اضافه کرد: البته داماش نیز تیم بسیار خوبی است که در این دیدار نیز بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و به خصوص در دقایق پایانی این مسابقه تیم برتر میدان بود.

پی خوشحال بیان کرد: از سوی دیگر تیم فوتبال داماش گیلان سرمایه گرانبهایی همچون طرفداران خود را دراختیار دارد که این هواداران بسیار قایل احترامند و تیم خود را تا لحظات پایانی تشویق می کنند که به همین دلیل بازی با داماش در رشت مشکل است.

داماش از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد

همچنین میرترابی کمک مربی داماش نیز در نشست خبری پایان این دیدار اظهار کرد: داماش از لحاظ فنی شرایط بسیار خوبی دارد و در این بازی نیز بدون ترس از نام حریف, رو به جلوی بازی کرد.

پیر خوشحال افزود: در دقایق پایانی و در وقتهای تلف شده چند موقعیت مناسب گلزنی داشتیم که هیچ یک از این فرصتها تبدیل به گل نشد تا این مسابقه در پایان با نتیجه مساوی خاتمه یابد.

وی بیان کرد: ما مربیان در خصوص داوری نمی توانیم صحبت کنیم اما از مسئول کمیته داوران تقاضا داریم که فیلمهای بازی داماش را بازبینی کنند زیرا همه اشتباهات داوری به ضرر داماش بود.

تیم های فوتبال داماش و پارس جنوبی جم عصر جمعه در هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت در حضور حدود پنج هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

پیش از این دیدار و تا پایان هفته هشتم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم در یک گروه برگزار می‌شود تیم پارس جنوبی جم با کسب ۱۳ امتیاز در مکان ششم و داماش با کسب پنج امتیاز در مکان هفدهم جدول رده‌بندی قرار داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha