فرماندار کنگاور: ایرنا ظرفیتی ارزشمند برای تبیین عملکرد نظام است

کرمانشاه- ایرنا - فرماندار کنگاور گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان زبان گویای مردم و دولت، ظرفیتی ارزشمند برای تبیین عملکرد نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، «ایرج صادقی» در دیدار با سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز کرمانشاه، در دفتر فرمانداری، افزود: خبرگزاری ایرنا به موقع در فضای رقابتی دنیای رسانه عمل کرده و وظایف خبری خویش را به خوبی انجام داده است.

صادقی در ادامه به معرفی شهرستان کنگاور پرداخت و اظهار کرد: وجود علمای بزرگ این شهرستان از قبل از انقلاب تاکنون از جمله خانواده محترم عراقی آبرو و اعتبار خاصی به این شهر بخشیده‌اند و هم اکنون نماینده خبرگان رهبری استان کرمانشاه اهل کنگاور است.

وی به میزبانی عاشقانه موکب‌داران به زائران کربلا در ایام اربعین اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب در سفر پربرکت خود در سال ۱۳۹۰به این شهرستان، کنگاور را منزلگاه عاشقان حسینی طی سالیان متمادی خطاب کرد.

فرماندار کنگاور: ایرنا ظرفیتی ارزشمند برای تبیین عملکرد نظام است

وی با اشاره به ظرفیت شهرستان کنگاور در حوزه‌ گردشگری، ادامه داد: وجود ۱۲۰ اثرتاریخی ثبت شده با محوریت معبدآناهیتا به عنوان بزرگترین تک بنای سنگی کشور، می‌تواند در جهت توسعه پایدار و خلق فرصت‌های بزرگ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای کنگاور موثر واقع شود.

فرماندار کنگاور گفت: وجود تپه تاریخی گودین با قدمتی بیش از هفت هزار سال، توجه به صنعت گردشگری در این شهرستان را بیش از پیش دارای اهمیت کرده همچنین به لحاظ کشاورزی دارای منابعی غنی است.

صادقی در ادامه با تاکید بر اینکه نقش رسانه در این میان بسیار حائز اهمیت است،افزود: ایرنا به عنوان رسانه رسمی نظام و دولت می تواند نقش کلیدی در معرفی و انعکاس و تبیین دستاوردهای دولت برای جامعه داشته باشد.

فرماندار کنگاور در ادامه ضمن قدردانی از مجموعه اقدامات خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) مرکز کرمانشاه و با بیان اینکه ارتقای این خبرگزاری در این شهرستان با توجه به ظرفیت های مذکور مورد نیاز است، خاطرنشان کرد: در کنگاور خبرگزاری صداوسیما نمایندگی دارد و رابطه رسانه‌ها و فعالین شبکه های اجتماعی با دولت متعادل و خوب است.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمانشاه همچنین با آیت الله «سید رضا حسینی» امام جمعه شهرستان کنگاور دیدار و گفت‌و گو کرد.

فرماندار کنگاور: ایرنا ظرفیتی ارزشمند برای تبیین عملکرد نظام است

شهرستان کنگاور با داشتن جاذبه‌های گردشگری (تاریخی، مذهبی، طبیعی) به لحاظ عدم اتخاذ سیاست‌های مؤثر در این بخش، هنوز نتوانسته است به سهم مناسب خود در بازار گردشگری داخلی و بین‌المللی دست یابد و این امر سبب شده است تا بسیاری از مشکلات اقتصادی- اجتماعی شهرستان که می‌تواند با توسعه گردشگری مرتفع گردد، همچنان پابرجا بماند.

کنگاور با جمعیتی بالغ بر ۸۰ هزار نفر در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه و ورودی این استان غربی کشور قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha