۹ آبان ۱۴۰۲، ۷:۵۸
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85275840
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ملایر صاحب کتاب الکترونیک گردشگری شد

۹ آبان ۱۴۰۲، ۷:۵۸
کد خبر: 85275840
ملایر صاحب کتاب الکترونیک گردشگری شد

همدان- ایرنا- شهردار ملایر گفت: کتاب الکترونیک گردشگری این شهرستان به منظور شناساندن اماکن تاریخی، مذهبی و گردشگری به همت شهرداری ملایر تهیه و در اختیار مسافران و گردشگران قرار گرفت.

"مجید فرجی" روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این کتاب به هشت زبان زنده دنیا شامل فارسی، عربی، انگلیسی، روسی، چینی، آلمانی، ترکی و فرانسوی و به صورت گویا طراحی شده است.

وی افزود: این کتاب برای نخستین بار برای معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های گردشگری ملایر طراحی و در اختیار توریست‌ها و گردشگران ایرانی، خارجی و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

شهردار ملایر بیان کرد: این کتاب شامل تمامی اماکن گردشگری، مراکز خدماتی و سوغات ملایر و تور مجازی ۳۶۰ درجه از اماکن گردشگری، ویدیو، لوکیشن و گالری تصاویر است.

فرجی یادآور شد: در کتاب گردشگری ملایر، تمامی اطلاعات مورد نیاز گردشگران همچون بیمارستان‌ها، جایگاه‌های سوخت، مراکز خرید مبل و منبت، رستوران‌ها، مراکز اقامتی، مجتمع‌های اقامتی و رفاهی و انواع سوغات ملایر به صورت جامع و با بالاترین سرعت و کیفیت ارائه شده است.

ملایر صاحب کتاب الکترونیک گردشگری شد

وی تاکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی به این کتاب از طریق اسکن کیوآرکد مربوطه که در ورودی‌های شهر ملایر نصب خواهد شد، اقدام کنند.

شهردار ملایر گفت: علاوه بر این علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی visitmalayer.ir و سایت شهرداری ملایر به نشانی www.malayer.ir به کتاب الکترونیک گردشگری ملایر دسترسی پیدا کنند.

فرجی ابراز امیدواری کرد: گردشگران و هموطنانی که به شهر ملایر سفر می‌کنند با استفاده از این کتابچه از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری ملایر لذت ببرید.

به گزارش ایرنا؛ تاکنون بیش از ۳۴۰ اثر و بنای تاریخی در شهرستان ملایر شناسایی شده که از این تعداد بیش از ۲۰۰ اثر در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

ملایر تنها شهر خاورمیانه با ۲ برند جهانی مبلمان منبت و انگور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha