ایمنی خط لوله گاز در بستر رودخانه قره‌سو کرمانشاه افزایش یافت

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت که عملیات حساس انتقال و ایمن‌سازی خط لوله گاز در بستر رودخانه قره‌سو با موفقیت پایان یافت و طی روزهای آینده وارد مدار خواهد شد.

ناصر حسینی روز سه‌شنبه با ارسال گزارشی به ایرنا اظهار کرد: طی این عملیات جابجایی خط لوله تغذیه گاز ۱۶ اینچی به طول ۲۷۰ متر به علت تعریض پل قره‌سو توسط عوامل شرکت گاز استان کرمانشاه در دست اتمام است.

وی با یادآوری طرح تعریض پل قره سو در کمربندی غربی شهر کرمانشاه و الزامات ایمنی عبور خط لوله از رودخانه ها و جاده ها گفت: افزایش ایمنی انتقال خط لوله گاز از بروز حوادث احتمالی در آینده پیشگیری خواهد کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت پروژه تعریض پل قره سو و نقش مهمی که در کاهش ترافیک کرمانشاه دارد سرعت در انجام کار و اتمام به موقع جابجایی خط لوله گاز از اهمیت بالایی برخوردار است بود و در همین راستا تلاش می کنیم.

حسینی ادامه داد: بخش اصلی کار شامل جابجایی خط لوله از بستر رودخانه به طول ۹۶ متر باوجود سختی گل و لای موجود انجام شد و فقط کارهای جزئی باقیمانده است.

وی هزینه اجرای این پروژه را بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: لایروبی دو طرف خط لوله بستر رودخانه نیز در دستور کار قرار دارد که همزمان با اجرای این طرح و یا پس از آن انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، عملیات انتقال خط لوله گاز در حالی آماده بهره برداری است که تعریض پل کم عرض قره‌سو در کمربندی غربی شهر کرمانشاه به عنوان یک معضل ترافیکی روند کندی را دنبال می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha