۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۸:۲۹
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85278239
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نقش خیران مدرسه‌ساز در توسعه فضای فرهنگی و آموزشی بی‌بدیل است

شهرری - ایرنا - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن تقدیر از فعالیت‌های مجمع خیران مدرسه‌ساز گفت: امروزه خیران در توسعه علم و فرهنگ نقش بسزایی دارند.

به گزارش ایرنا، مهدی نیک فر شامگاه چهارشنبه در نشست با مدیرعامل مجمع خیران مدرسه سازشهرستانهای استان تهران افزود: با اقدامات موثر مجامع خیران مدرسه‌سازو همدلی میان آموزش و پرورش در آینده می‌توان کمبود سرانه‌های آموزشی را پوشش داد.

در ادامه این نشست مدیرعامل مجمع خیران مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران نیز ضمن ارائه گزارشاتی از این مجمع گفت: خیران در کل کشور، بیش از ۷۰ درصد مدارس را احداث و تحویل نموده‌اند و هم اینک نیز پروژه‌های زیادی در دست اجرا دارند.

مجید پیروزان خاطرنشان کرد: برای سال تحصیلی آینده ۹۹ مدرسه توسط خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان‌های استان تهران افتتاح خواهند شد تا به دانش‌آموزان تقدیم شوند؛ اکنون نیز این مدارس در حال ساخت هستند و به همت خیرین و سازمان نوسازی مدارس کشور در سال تحصیلی آینده افتتاح خواهند شد.

این مسئول تاکید کرد: با تقویت دفاترخیرین، تحولی عظیم درحوزه خیرین مدرسه‌ساز شکل گرفته است.

وی گزارشی از روند فعالیت‌های مجمع خیران طی ماه‌های اخیر ارائه و اظهار کرد: در راستای جذب و تعامل خیران مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران از دستگاه‌های برون سازمانی نیز ارتباط و تعامل برقرار کردیم که این مهم با نگاه خوش بینانه شما و تیم ارزشمندتان رقم می‌خورد.

خزانه دار مجمع خیران مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه تلاش در این مجمع خدمتی شیرین و ارزنده شمرده می‌شود، گفت: بزرگان خیرین مدرسه‌ساز، دکتر محمدرضا حافظی و سید هادی موجانی بودند که همه ما را به سمت این کارها سوق دادند و کارها را پیش بردیم.

جعفر شریعتی اظهار داشت: هنر، نهادینه کردن فرهنگ جذب خیران است و جذب خیّر محقق نخواهد شد مگر در سطوح جامعه به طور گسترده فرهنگ‌سازی کنیم، خیران به دنبال اعتماد و اطمینان می‌گردند.

اعضای حاضر در این نشست، در خصوص مدارس خیرساز و مسائل مشترک بین اداره کل آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه‌ساز بحث و گفت‌ وگو کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha