۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۲۴
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85286406
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عضویت در کتابخانه‌های عمومی لرستان به مدت سه روز رایگان شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان گفت: عضویت در کتابخانه های استان از ۲۳ تا ۲۵ آبان ماه جاری رایگان است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کتابخانه های عمومی لرستان، سید سجاد راستخانه روز جمعه به رسانه ها اعلام کرد:عضویت رایگان با مراجعه به پورتال و همچنین از طریق سامانه مدیریت کتابخانه‌های عمومی کشور امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اهمیت هفته کتاب در کشور اظهار کرد: تلاش در عرصه دانش و فرهنگ با هدف تعالی و بالندگی جامعه، ارائه خدمات بهینه جهت تحقق رسالتِ الهی، پاسداشت ساحت کتاب و ترویج مطالعه از مهمترین دستاوردهای نهاد کتابخانه های عمومی کشور به عنوان طلایه دار عرصه کتاب و کتابخوانی است.

راستخانه با بیان اینکه جلسات متعددی با هدف برنامه‌ریزی جهت برگزاری هرچه بهتر هفته کتاب در استان برگزار شده است، افزود: سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه با شعار ملی «آینده خواندنی است» با برنامه های متنوع فرهنگی و فعالیت های کتاب محور همزمان با سراسر کشور در کتابخانه های عمومی لرستان نیز برگزار خواهد شد.

وی گفت: پس از بررسی نظرات کارشناسان اداره کل، پیشنهادات روسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها و بخشنامه های ابلاغی از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مصوب شد برنامه‌های پیشنهادی در سه سطح استانی، شهرستانی و کتابخانه‌ای اجرا شود.

وی آیین تکریم مقام کتابداران و ترویج فرهنگ کتابخوانی را مهمترین برنامه این اداره کل در استان برشمرد و ادامه داد: این مراسم با حضور کتابداران، اهالی قلم، فعالان حوزه کتاب و کتاب‌خوانی، مسئولان، مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی، خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

راستخانه ادامه داد: در هر یک از شهرستان‌های استان نیز برگزاری برنامه‌های فرهنگی شاخص و کتاب محور از جمله معرفی، نقد و رونمایی، نمایشگاه کتاب، نشست های کتابخوان، جمع خوانی، قصه گویی و مسابقات نقاشی در دستور کار قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha