فرماندار مراغه: چهره وقیح استکبار جهانی برای جهانیان عیان شد

مراغه- ایرنا- معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه بیان کرد: ملت مظلوم فلسطین به تنهایی و با نثار خون خود، چهره وقیح استکبار جهانی که پشت حقوق بشر آمریکایی پنهان بود را به جهانیان نشان دادند.

به گزارش ایرنا «داود اسدیان» روز شنبه در تجمع مردم مراغه علیه جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی که در میدان «طلوع فجر» این شهر به وقوع پیوست، افزود: امروز حتی مردم آمریکا از چهره وقیح سردمداران کشورشان ابراز انزجار و نفرت می‌کنند و پیام کودکان مظلوم غزه به گوش عالمیان رسیده است.

فرماندار مراغه: چهره وقیح استکبار جهانی برای جهانیان عیان شد
جمع اعتراضی مردم مراغه در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی

وی با تاکید بر اینکه سیطره استکبار جهانی بر رسانه‌ها نیز در مخفی کردن چهره وقیح آمریکا و اسراییل کارساز نبوده، اضافه کرد: حمله نظامیان رژیم جعلی اسراییل به مردم بی‌دفاع غزه نشانه انفعال آنان بوده و مقاومت قابل تحسین مردم غزه جواب داده است.

وی با بیان اینکه مردم غزه به اسطوره مقاومت تبدیل شده است، تصریح کرد: امروز فلسطینی‌ها به تنهایی مسئولیت تمامی مسلمانان جهان را بر دوش می‌کشند و برای آزادی سرزمین وحی و پیامبران الهی خون می‌دهند.

فرماندار مراغه اضافه کرد: صهیونیست‌هایی که به دنبال غافلگیر کردن استراتژیک فلسطینی‌ها بودند، خودشان غافلگیر شده‌ و صدها نفر از نظامیان و فرماندهان این رژیم جعلی به اسارت گرفته شده‌اند.

«اسدیان»، دومین استراتژی صهیونیست‌ها را نفوذ به خاک فلسطین دانست و افزود: آنان در این استراتژی نیز ناکام هستند تا جایی که با گذشت ۴۵ روز از بمباران غزه، هنوز نتوانسته‌اند این کرانه ۳۶۵ کیلومتر مربعی را اشغال کنند.

وی با اشاره به اینکه هر روز شاهد منهدم شدن تانک‌های اسراییلی هستیم، افزود: مقاومت رزمندگان سلحشور و مردم غزه آنان را به تنگ آورده است و این مردم به واسطه انس گرفتن با قرآن در برابر باطل ایستاده‌اند.

فرماندار مراغه این را هم بیان کرد که جنگ غزه، جنگ بین دو کشور نیست بلکه جنگ بین حق و باطل است و اگر رهبرمان اراده و تکلیف کند، بدون‌شک ملت بزرگ ایران اسلامی در اولین فرصت برای دفاع از حق به میدان نبرد اعزام می‌شوند.

به گزارش ایرنا مردم مراغه از زمان آغاز عملیات «طوفان‌الاقصی» تاکنون با برگزاری راهپیمایی‌ها و تجمع‌های مختلف، ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بارها و بارها از جنایت‌های رژیم جعلی اسراییل اعلام انزجار کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha