۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۲۲
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85295187
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کاشان: وجدان های  خفته جهان باید در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بیدار شوند

کاشان _ ایرنا_ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت که وجدان های خفته جهان باید در برابر این جنایات از خواب غفلت بیدار شوند.

به گزارش ایرنا، به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی عصر شنبه در اجتماع باشکوه مردم کاشان در حمایت از کودکان غزه افزود:رژیم غاصب صهیونیستی پاسخ دهد به کدامین گناه هر ۱۰ دقیقه یک کودک فلسطینی را به شهادت می رساند و به کدامین گناه هر چهار دقیقه یک فلسطینی را به شهادت می رساند،وجدان های خفته دنیا و مسلمان نماها چرا از خواب غفلت بیدار نمی شوند؟این نخستین پیام اجتماع مردم کاشان به مسلمان و غیر مسلمان است.

وی اظهار کرد:پیام دوم مردم کاشان به شخص نتانیاهو و بایدن است،آبروی حضرت عیسی(ع) و موسی(ع) را برده اید،این ننگ را به کجا خواهید برد که وزیر فرهنگ رژیم غاصب صهیونیستی گفته که باید آب و برق به روی مردم غزه قطع شود،نماینده پارلمان اسرائیل گفته باید غزه را به آتش بکشیم که حتی یک نفر زنده نماند.

امام جمعه کاشان بیان کرد: در تمام این جنایات بایدن رییس جمهور آمریکا شریک است،هر روز ۳۵۰ میلیون دلار برای این جنگ هزینه کرده،فردی که ظلم کرده و فردی که حامی ظلم است و فردی که سکوت کرده در این جنایت شریک است،پیام دوم ما به سران اشرار این است که بیش از این عاقبت خود را جهنمی نکنید.

حجت الاسلام حسینی گفت:پیام سوم ما به جبهه مقاومت است،وقتی گفته شد ۱۰ میلیون نفر از جوانان ایرانی اعلام حمایت از غزه کردند موجی از شور و اشتیاق در مسلمانان غزه ایجاد شد،ما امروز می گوییم ای فلسطین مقاوم این مردم همانطور که هشت سال دفاع مقدس را اداره کردند،آماداهع اعزام برای کمک به غزه هستند.

وی افزود:روحیه جبهه مقاومت عالی است و این جای شکر دارد،شکرانه این مظالم بیداری عدالت طلبان است،وزارت آموز و پرورش انگلستان اعلام کرد که نمی توانیم دانش آموزان را کنترل کنیم چراکه مدرسه را تعطیل می کنند.

وی اظهار کرد: ما به جباران عالم می گوییم هرچه مکر دارید انجام دهید،اما نمی توانید یاد خدا،پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) را محو کنید.

قشرهای مختلف مردم کاشان عصر شنبه ۲۷ آبان همگام با سایر هموطنان در حمایت از کودکان مظلوم و مادران داغدار غزه در میدان ۱۵ خرداد این شهر اجتماع کردند.

جمع کثیری از مردم به همراه نوجوانان و کودکان در این اجتماع با شعارهای انقلابی و دست نوشته‌های مختلف، اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، به بمباران نوار غزه روی آورده که فجایع انسانی را رقم زده است.

بر اساس آخرین آمار اعلامی از سوی دفتر رسانه‌ای غزه، شمار شهدای غزه از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه به ۱۲ هزار نفر از جمله پنج هزار کودک و سه هزار و ۳۰۰ زن رسیده است.

شهرستان کاشان با بیش از ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha