قرارگاه حمزه سیدالشهدا برای توسعه و آبادانی کشور در کنار دولت است

سنندج-ایرنا- فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا گفت: این قرارگاه علاوه بر ایجاد امنیت پایدار مردمی همانند گذشته، رویکرد جدید توسعه فراگیر در عرصه های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی غرب و شمالغرب کشور را دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرتیپ پاسدار علی‌اکبر پورجمشیدیان، روز پنجشنبه در همایش تکریم علما و روحانیون عرصه جهاد تبیین در سنندج، اظهار کرد: منطقه مرزی غرب و شمال‌غرب کشور به واسطه شرارت دشمن، با وجود خدمات بسیار دولتها، در شان مرزداران رشد و توسعه پردا نکرده است.

وی به تلاش ویژه دولت سیزدهم برای رسیدگی به این منطقه اشاره کرد و گفت: انگیره رییس‌جمهور و دولت برای توسعه منطقه بسیار زیاد است که قرارگاه حمزه سیدالشهدا در کنار دولت به رفع مشکلات مردم با قدرت کمک خواهد کرد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از بسیج به عنوان مخلوق اندیشه پیامبرگونه امام خمینی(ره) و یادگار ارزشمند ایشان نام برد و افزود: شجره طیبه بسیج در فراز و نشیب های اتقلاب اسلامی، در لحظات حساس نقش خود را به خوبی ایفا کرده و باعث تثبیت نظام و استمرار انقلاب اسلامی بوده است.

سرتیپ پاسدار پورجمشیدیان، ارزش بسیج را نشات گرفته از فرهنگ و تفکر آن دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب بعد از امام خمینی(ره) این فرهنگ را بخوبی تبیبن کردند که حتی در خارج از مرزها با تاسی به آن روحیه جهادی نهادینه شد.

وی گفت: امروز، بسیج در آمار و ارقام نمی گنجد چون فرهنگ و تفکر بسیج در بین تمامی اقشار جامعه اسلامی گسترده شده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) تاکید کرد: آینده انقلاب اسلامی با بسیج تضمین و بیمه شد و این فرهنگ به مرور زمان تاثیرات چشمگیرتری در جامعه اسلامی بروز داد.

وی با یادآوری اینکه بخش اعظمی از تبیین ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی به عهده علمای بسیجی است، اضافه کرد: جامعه روحانیت در تبیین و بصیرت افزایی جامعه اسلامی، پرچمدار است.

سرتیپ پاسدار پورجمشیدیان از پیگیری برای دیدار مردم استانهای کردنشین با رهبر معظم انقلاب خبرداد و گفت: این درخواست در دیدار ۳۰ مهر با رهبر معظم انقلاب مطرح و مورد موافقت ایشان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، یک انقلاب بر مبنای اسلام و نه مذهب خاص است، یکی از راهبردهای اساسی انقلاب را وحدت اقوام و مذاهب برشمرد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا ادامه داد: علما و روحانیون باید به این راهبرد توجه ویژه داشته باشند تا در جهان اسلام نیز نهادینه شود چرا که ابزار رهایی بخش در مقاطع حساس است.

سرتیپ پاسدار پورجمشیدیان افزود: دشمن برای خدشه به امنیت ایران اسلامی، دست به ترفندی زده است و این علما هستند که با تقویت مبانی وحدت آن را ناکام گذاشته‌ و اقتدار انقلاب اسلامی و جهان اسلام را رقم زده‌اند.

وی با بیان اینکه یکی از حساس‌ترین مقاطع دنیای اسلامی مساله فلسطین است، تاکید کرد: وحدت دنیای اسلام و مقاومت اسلامی در منطقه تاثیرگذار خواهد بود.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا با تاکید بر اینکه غزه، اساسی‌ترین و مهمترین موضوع عالم اسلام است، گفت: دشمن صهیونیستی به دنبال تزریق تفکر خود نسبت به موضوع فلسطین در اذهان دنیاست.

سرتیپ پاسدار پورجمشیدیان از عملیات بزرگ طوفان الاقصی به عنوان یکی از حساس‌ترین و پبچیده‌ترین عملیات های تاریخ نظامی‌گری نام برد و تاکید کرد: این عملیات کار بزرگی است و نباید اهمیت آن زیر آوارهای غزه پنهان شود.

وی گفت: در پی این عملیات، سازمان رزم صهیونیستی کاملا به هم ریخته بود و توان مقابله با اندک رزمندگان فلسطین و حماس را نداشت.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا اظهار کرد: شکست صهیونیست و آمریکا در برابر رزمندگان فلسطین و حماس باید منتقل و منعکس و اقتدار اسلامی حفظ شود.

وی ادامه داد: سفاکی و جنایتکاری اسراییل غاصبی که انسان برای آن مفهمومی ندارد امروز به برکت خون مظلومان غزه به جهان نمایان شد.

سرتیپ پاسدار پورجمشیدیان با بیان اینکه باید ابعاد فلسطین مقتدر مظلوم را منتقل کنیم، افزود: اسراییل متحمل شکست غیرقابل جبرانی شده و هیچ جنایتی آن را ترمیم نخواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha