دشمن شناسی بسیجیان برگ برنده ملت ایران در برابر تهدیدات است

خرم‌آباد - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن شناسی بسیجیان برگ برنده ملت ایران در برابر تهدیدات است، گفت: بسیجیان همواره در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی در مقابل جنگ نابرابر دشمنان ایستادگی کرده و اکنون در جنگ ترکیبی علیه کشور جانفشانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین معروفی روز جمعه در اجتماع بسیجیان در مصلی الغدیر خرم‌آباد اظهار کرد: بسیج یک تفکر، آرمان و اندیشه است و همه اعمال آن زیبا و درحال خدمت رسانی به مردم و خادم ملت می‌باشد و تفکر بسیج از عاشورا سرچشمه می‌گیرد و بن بست شکن است.

وی افزود: اصالت محور بودن بسیجی از ویژگی های بارز انقلابی بودن بسیجیان است و فراتر از ماموریت خود عمل می‌کنند همچنین سیاسی کار نیست اما سیاست را می‌فهمد و در راه نظام خود را هزینه‌ می‌کند.

جانشین بسیج مستضعفین تاکید کرد: بسیجیان دشمن شناس بوده و مردمی بوده و جانشان را برای بقای مردم می‌دهند ، هر فردی به کشور نگاه سو داشته باشد، این نهاد انقلابی از هر کجای کشور در مقابل دشمن ایستادگی می‌کند.

وی افزود: بسیج خانه امن نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هرکسی که برای سربلندی ایران اسلامی در زمینه های مختلف تلاش کند، بسیجی است.

وی گفت: بیش از ۹۳ هزار شهید بسیجی به انقلاب اسلامی تقدیم شده تا دشمن فکر دست درازی به خاک و ناموس کشور را از سر بیرون کند، بسیجیان از زندگی خود برای بقای جمهوری اسلامی گذشته اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha