افتتاح دفتر مجمع خیران مدرسه‌ساز و برگزاری جشن گلریزان تجهیز مدارس در اسلامشهر

اسلامشهر - ایرنا - همزمان با افتتاح دفتر مجمع خیران مدرسه ساز، جشن گلریزان برای جمع‌آوری کمک‌ و هدایای خیران برگزار و تعهدات قابل توجهی از سوی آنان برای اجرای طرح‌های جدید و همچنین تکمیل پروژهای نیمه‌کاره و تجهیز برخی از مدارس از جمله خرید وسایل، تجهیزات ورزشی و لوازم آزمایشگاهی پذیرفته و تعهد شد.

به گزارش ایرنا، دفتر مجمع خیران مدرسه ساز اسلامشهر که به همت خیر حاج حیدر حیدرپور در محوطه آموزش و پرورش این شهرستان ساخته شده با حضور فرماندار، رئیس مجمع خیرین و مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر روز یکشنبه افتتاح شد.

افتتاح دفتر مجمع خیران مدرسه‌ساز و برگزاری جشن گلریزان تجهیز مدارس در اسلامشهر

فرماندار اسلامشهر در این همایش با اشاره به وجود فرصت و ظرفیت های قابل توجه در حوزه های مختلف در شهرستان اظهار داشت: اگر بناست مشکلات در بخش های امنیتی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کاهش دهیم، باید توجه به آموزش افزایش یابد، نقطه گرانیگاه شهرستان موضوع آموزش و پرورش و تربیت انسان‌ها است که موجب رفع بسیاری از موضوعات می‌شود.

حسین حبیبی با بیان اینکه هر عقل سلیمی می‌گوید توجه به آموزش و پرورش لازم و ضروری است، گفت: با توجه به جمعیت ۱۰۰ هزار نفری دانش‌آموزی در اسلامشهر فراهم سازی زیرساخت‌های آموزشی نیازمند همت والای خیران مدرسه ساز است و از شما درخواست داریم تمرکز و توجه بیشتری به امر مقدس مدرسه سازی در شهرستان داشته باشید.

افتتاح دفتر مجمع خیران مدرسه‌ساز و برگزاری جشن گلریزان تجهیز مدارس در اسلامشهر

وی با اشاره به کمبود معلم در مدارس خاطرنشان کرد: شهرستان اسلامشهر در کنار کمبود مدارس با کمبود معلم و دبیر نیز مواجه است، گرچه از ابتدای آغاز سال تحصیلی تدابیری اندیشیده شده و امیدواریم با کمک وزیر آموزش و پرورش این مسئله مهم نیز مرتفع شود.

شهرستان اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب پایتخت واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha