اهدای ۲۵ سری جهیزیه به نوعروسان سلسله

۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳
کد خبر: 85306637
اهدای ۲۵ سری جهیزیه به نوعروسان سلسله

خرم آباد - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج الشتر (مرکز شهرستان سلسله) گفت: ۲۵ سری جهیزیه به ارزش ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد در بخش فیروزآباد اهدا شد.

سرهنگ عبدالرحمن فرج‌الهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سپاه ناحیه الشتر و کمیته امداد امام خمینی (ره) به مناسبت هفته بسیج و در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان برای خانواده های نیازمند، ۲۵ سری جهیزیه از نوع کالاهای ایرانی تهیه و به نوعروسان تحت حمایت در بخش فیروزآباد اهدا کرد.

وی با بیان اینکه ارزش هر سری جهیزیه ۵۰۰ میلیون ریال است، افزود: جهیزیه های اهدایی شامل پنج قلم از لوازم اساسی زندگی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جاروبرقی بودند.

فرمانده سپاه ناحیه الشتر تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۰ سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند شهرستان سلسله اهدا شده و در تلاش هستیم این روند خداپسندانه تا پایان سال ادامه داشته باشد.

در حال حاضر سه هزار و ۳۶۰ خانوار با جمعیتی در حدود هفت هزار نفر در شهرستان سلسله تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد حمایتی بهره می برند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha