بیش از ۳۴۰ میلیون تردد خودرویی در جاده‌های فارس ثبت شد

شیراز- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: از ابتدای فروردین تا پایان آبانماه امسال افزون بر ۳۴۰ میلیون تردد انواع وسایل نقلیه در جاده‌های این استان به وسیله سامانه‌های هوشمند ترددشمار به ثبت رسیده است.

علیرضا راستیار، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به افزایش حدود پنج درصد این میزان تردد نسبت به مدت مشابه پارسال افزود: ۵۵ درصد از این ترددها مربوط به وسایل نقلیه سبک و مابقی نیز مربوط به وسائل نقلیه سنگین است.

او ادامه داد: بیشترین تردد ثبت شده طی مدت مذکور مربوط به محور شیراز- مرودشت و بالعکس و محور کمربندی پل فسا - شیراز و بالعکس است.

وی اظهار کرد: محور مرودشت - شیراز با ثبت تردد افزون بر پنج هزار و ۸۰۰ وسیله نقلیه طی ساعت هفت تا هشت صبح ۲۷ مهرماه بیشترین ساعت اوج تردد استان را به خود اختصاص داده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: بالاترین میزان تردد وسائل نقلیه سنگین نیز مربوط به کمربندی پل فسا - شیراز و بالعکس است و در این محور به طور متوسط روزانه پنج هزار و ۳۸۰ تردد ثبت شده است.

راهداری بیش از ۳۴۰ میلیون تردد در جاده‌های فارس ثبت کرد

ورود ۱۵ میلیون وسیله نقلیه به استان فارس
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبانماه، افزون بر ۱۵ میلیون وسیله نقلیه از مبادی ورودی فارس وارد این استان شده که بیشترین ورود از طریق محور برازجان- کازرون و کمترین ورود نیز از طریق محور یاسوج - اقلید انجام شده است.

راستیار افزود: بیشترین خروج وسائل نقلیه از استان نیز از طریق محور کازرون – برازجان انجام شده و کمترین میزان خروخ نیز مربوط به محور اقلید – یاسوج است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha