انوشیروانی: مدال المپیک هیچ‌وقت قابل پیش‌بینی نیست/ قول مدال را به‌ هیچ‌کس نمی‌دهیم

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: هیچ وقت مدال المپیک قابل پیش‌بینی نیست و من قول مدال را نمی‌دهم اما تلاش می‌کنیم هر سه سهمیه را کسب کنیم.

به گزارش ایرنا، سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری امروز سه‌شنبه در حاشیه مجمع سالیانه کمیته ملی المپیک اظهار داشت: به نظر من واقعا این لطف مضاعف کمیته ملی المپیک و هیئت اجرایی است که این اعتبار مضاعف را برای ما در نظر گرفتند و قطعا مشکلات ما را می‌دانند و با اینکه اعتبار ما اضافه شده ولی باز هم مشکل داریم و این کمک باعث می‌شود ما برای المپیک هم محکم‌تر کار کنیم. من شنیده‌ام این کمک و این افزایش بودجه تکرار می‌شود و این خبر خوبی است و جای دارد تشکر کنیم از کسانی که این محبت را در حق ما کردند.

وی افزود: از قبل پیش‌بینی شده بود در بازی‌های آسیایی هانگژو برای وزنه برداری طلایی نباشد و مطمعن باشید ما با برنامه‌ریزی برای ۲۰۲۶ قطعا کار بزرگی انجام می‌دهیم و نگاه کمیته ملی المپیک به وزنه برداری ویژه است. قطعا این حمایت‌ها می‌تواند برای بازیکنان مثبت باشد. مدال المپیک هیچ وقت قابل پیش بینی نیست ولی ما از سال قبل برای المپیک برنامه‌ریزی کرده بودیم. قدم‌های خوبی در مسابقات جهانی ریاض برداشتیم و انشاالله در مسابقات جهانی تایلند ورزشکاران بتوانند موفقیت‌های زیادی کسب کنند و مردم را خوشحال کنند. هیچ‌وقت قول مدال نمی‌دهیم اما تلاش می‌کنیم تا هر سه سهمیه را کسب کنیم.

انوشیروانی در پایان گفت: اضافه شدن سهراب مرادی به وزنه‌بردای کشور می‌تواند کمک کند چون او تجربه المپیک در کارنامه خود دارد و قطعا این تجربه می‌تواند به ورزشکاران انتقال یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha