تشکیل پرونده طب ایرانی شامل افراد ۶ سال به بالا می‌شود

خرم آباد - ایرنا - مدیر گروه سلامت خانواده، جمعیت و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: پرونده طب ایرانی از سال آینده برای تمام افراد بالای ۶ سال در استان تشکیل خواهد شد.

به گزارش ایرنا مینا رحیمی روز دوشنبه در کمیته اجرایی ادغام طب ایرانی در نظام سلامت اظهار داشت: مقوله طب ایرانی، ابتدای سال آینده در نظام بهداشت ادغام و شامل همه افراد بالای ۶ سال می شود.

وی افزود: وظیفه اجرای این برنامه به گروه سلامت خانواده جمعیت و مدارس محول شده است و مجری آن در سراسر کشور گروه‌های سلامت خانواده دانشگاه های علوم پزشکی کشور خواهند بود.

مدیرگروه سلامت خانواده، جمعیت و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه برنامه های این طرح مشخص شده است گفت: از ابتدای سال آینده برای تمام افراد بالای ۶ سال پرونده طب ایرانی تشکیل خواهد شد.

تشکیل پرونده طب ایرانی شامل افراد ۶ سال به بالا می‌شود

رحیمی عنوان کرد: در این راستا پرسشنامه هایی طرح شده که طبق آن غربالگری صورت می گیرد و افرادی که دارای مشکلات تغذیه، خواب و روان باشند ضمن ارجاع به متخصصین طب ایرانی، آموزش های لازم را دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری کلاس های آموزشی توسط متخصص طب ایرانی در این راستا برگزار می شود عنوان کرد: این آموزش ها در مرحله بعد به مراقبین و بهورزان عرضه و این برنامه در خصوص ترویج خواب صحیح، تغذیه و روان سالم بر اساس آموزه های طب ایرانی اجرا خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha