۱ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85329799
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

برپایی میزخدمت در نمازجمعه، برنامه مستمر مسئولان استان تهران برای حل مشکلات مردم

پاکدشت - ایرنا - مسئولان شهرستانهای استان تهران با حضور در مصلی های نماز جمعه و برپایی میز خدمت در جریان مسائل و مشکلات نمازگزاران قرار گرفتند و به بررسی و حل مشکلات شهروندان پراختند.

به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان پاکدشت روز جمعه پس از بازدید از روند برگزاری میزخدمت و اقامه نماز جمعه به امامت حجت الاسلام جوکار امام جمعه شهرستان، ضمن قدردانی از برگزاری منظم میزخدمت مسئولان و برنامه های موثر ستاد نمازجمعه، با نمازگزاران دیدار و گفت وگو کرد.

فاضل کارخانه در جمع نمازگزاران جمعه در مصلی امام خمینی (ره) شهر پاکدشت اظهار داشت: یکی از برکات نماز جمعه به عنوان نماز عبادی سیاسی در جمهوری اسلامی، ارتباط مستقیم مردم و مسئولان و قرارگرفتن در یک صف است که نشان دهنده اولویت اصلی مسئولان برای حل مشکلات اقشار مختلف جامعه اسلامی می باشد.

وی افزود: ارتباط مستقیم با مردم از مهم‌ترین رویکردهای دولت سیزدهم در سطح ملی، استانی و شهرستانی است و در همین راستا میز خدمت دستگاه‌های اجرایی شهرستان در نماز جمعه پاکدشت و شریف آباد و برنامه های ملاقات مردمی و محله محور به‌ طور مستمر برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: پاسخگویی و پیگیری مطالبه‌های اقشار مردم از سوی مسئولان به صورت حضوری باهدف تقویت ارتباط مدیران با مردم و رسیدگی به مشکلات شهروندان از سوی مسئولان به صورت مستمر در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت.

فرماندار پاکدشت ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند امام جمعه در راستای رفع مشکلات و ایراد خطبه های ارزشمندشان به جهت برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه تصریح کرد: امروز مردم و مسئولان شهرستان پاکدشت در این عرصه مهم پای کار هستند و برای برگزاری انتخابات پرشور در میدان حضور دارند.

شهرستان پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران و در مسیر محور امام رضا (ع) واقع شده است.

میز خدمت، برنامه مستمر فرمانداری در بهارستان برای حل مشکلات مردم

با هدف تسهیل در دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان و در ادامه ارائه خدمت بدون واسطه و مستقیم، میز خدمت نماز جمعه بخش بوستان با حضور عبداله نوحی فرماندار بهارستان، بخشدار و روسای تعدادی از ادارات در مصلی حضرت امام خمینی این بخش (ره) برگزار شد.

فرماندار بهارستان در حاشیه این برنامه اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت های ما حضور در بین مردم و برداشتن فاصله‌ها با اقشار مختلف جامعه است، چرا که قطعا با همفکری و همراهی مردم بسیاری از مشکلات با سرعت بیشتر رفع می‌شود.

فرماندار بهارستان پس از اقامه نماز جمعه با حضور در جمع نمازگزاران، ضمن گفت وگو با نمازگزاران به بررسی مطالبات مردمی پرداخت و دستورات لازم را جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha