۱ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85329814
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیانیه نشست مراکش پیرامون جزایر سه گانه محکوم است

بوشهر-ایرنا- امام جمعه بوشهر گفت: در نشست مجمع همکاری عرب و روسیه در مراکش به جای اینکه جنایات رژیم اشغالگر قدس، آمریکا، انگلیس در قتل و عام مردم فلسطین و غزه محکوم کنند در بیانیه‌ای به ایران در زمینه جزایر سه گانه تذکر داده شد که چنین بیانیه‌ای محکوم است.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر اظهار کرد: با صدور این بیانیه مشخص شد این نشست، مجمع و بیانیه با برنامه‌ریزی آمریکا انجام شده و موضع‌گیری روسیه در این زمینه مایه تاسف است.

وی بیان کرد: آمریکا تلاش دارد ذهن جوامع عربی را به دیگر امور معطوف و جامعه جنایات رژیم اشغالگر قدس با حمایت کشورهای غربی و سکوت مرگبار آنان را فراموش کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تذکر به برخی کشورهای عربی در خصوص بیانیه مجمع همکاری عرب و روسیه در مراکش تصریح کرد: همچنین به روسیه نیز تذکر داده می‌شود که به‌خاطر اندک امتیاز در مسیر اشتباه قرار نگیرد.

صفایی بوشهری ادامه داد: عملکرد آمریکا در شورای امنیت و سازمان ملل و ممانعت از برگزاری تشکیل نشست برای آتش‌بس و پایان دادن به جنایات رژیم اشغالگر قدس محکوم است و باید بدانند نصرت و پیروزی جبهه فلسطین نزدیک است.

صفایی بوشهری با گرامیداشت سالروز تأسیس یگان حفاظت هواپیمایی در فرودگاه‌های کشور عنوان کرد: این یگان خدمات ارزنده‌ای در تأمین امنیت پروازها و مقابله با طرح آمریکایی صهیونیستی توسط منافقین انجام داده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تأکید بر تسریع در تصویب قانون جدید عفاف و حجاب تصریح کرد: از مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان و کسانی که مسئولیت در این عرصه دارند تقاضا می‌شود نسبت به تسریع در تصویب قانون عفاف و حجاب پیشگام شوند.

صفایی بوشهری افزود: همچنین ضرورت دارد تا زمان تصویب این قانون، قانون قبلی عفاف و حجاب اجرایی شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در ارتباط با فعالیت موکب‌های فرهنگی اظهار کرد: این موکب‌ها در مناسبت‌های مختلف با مشارکت هزینه شخصی جوانان راه‌اندازی می‌شود که به اشاعه فرهنگ دینی، حفظ هویت دینی و ملی کمک شایانی می‌‎کند.

خطیب نماز جمعه بوشهر گفت: مسئولان در ایجاد این موکب‌ها نباید مشکل ایجاد کنند چراکه این موکب‌ها فضای یک شهر را نورانی و اهداف آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب را ترویج می‌کنند.

امام جمعه بوشهر همچنین انتقاد از ارائه ارزاق موردنیاز مردم فراتر از قیمت مصوب عنوان کرد: مردم از این وضعیت قیمت کالاها و ارزاق گلایه‌مند هستند چرا نظارت وجود ندارد، چرا باید این کالا و محصول غذایی بیش از قیمت مصوب آن به فروش برسد.

صفایی بوشهری بیان کرد: مردم اکنون در مشکل اقتصادی قرار دارند مسئولان ذیربط باید در نظارت قیمت کالاها دقت و تلاش بیشتری کنند.

وی گفت: مردم در فشار اقتصادی سختی قرار دارند، کارمندان، کارگران و اقشار مختلف مردم دچار مشکلات اقتصادی هستند و در این شرایط سخت اقتصادی همه باید به هم کمک کنند.

صفایی بوشهری افزود: چنانچه مسئولی قدرت کنترل و نظارت بر بازار ندارد باید کنار رود تا فرد شایسته‌تری جایگزین وی شود تا مردم بیش از این از گرانی و بالا بودن قیمت متضرر نشوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha