۲۴ واحد کارگاهی در شهرک صنعتی دورود کلنگ زنی شد

خرم‌آباد - ایرنا - عملیات اجرایی احداث۲۴ واحد کارگاهی کوچک مقیاس، روز دوشنبه با حضور سیروس ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در شهرک صنعتی شماره یک شهرستان دورود آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان در این آیین گفت:۲۴ واحد کارگاهی کوچک مقیاس در شهرک صنعتی شماره یک شهرستان دورود طی مدت ۶ ماه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

فرزاد محمدی افزود: اقدام جدیدی در سطح شهرک های صنعتی با مدیریت معاونت اقتصادی برنامه ریزی شده است و در این راستا ۱۰۸ واحد کارگاهی شامل ۳۶ واحد در کوهدشت ، ۲۴ واحد در شهرک صنعتی شماره سه خرم‌آباد، ۲۴ واحد در دورود و ۲۴ واحد در الیگودرز احداث می‌شود.

وی ادامه داد: بیشترین آمار پیمان سپاری در لرستان صورت گرفته و امیدواریم این واحدهای کارگاهی در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۶۰۰ متر برای این کارگاه در نظر گرفته شده است گفت: یک هزار میلیارد ریال برای احداث ۱۰۸ واحد کارگاهی در لرستان پیش‌بینی شده است که در صورت اجرا، برای ۴۵۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند و با کمترین متراژ سرانه زمین، بالاترین‌ میزان اشتغالزایی را خواهیم داشت.

محمدی با بیان اینکه واحدهای کارگاهی کوچک مقیاس با مساحت کمتر از ۵۰۰ مترمربع به صورت قطعی و اجاره ای در این شهرک ها واگذار می شود افزود: باتوجه به شعار سال و ضرورت رشد تولید، مجتمع های کارگاهی در ابعاد ۲۰۰ تا ۵۰۰ متر مربع در عرصه شهرک های صنعتی لرستان طراحی شده است و بدون محدودیت در اختیار عموم قرار می گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha