ترور سید رضی برگی دیگر از شکست مفتضحانه‌ سیاسی-نظامی اسرائیل است

اسلام‌آباد- ایرنا- رئیس کمیسیون دفاع مجلس سنای پاکستان با سرزنش حمایت‌های کور آمریکا و متحدانش از جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و تجاوز این رژیم به سایر کشورهای منطقه تاکید کرد: ترور سردار سید رضی برگی دیگر از شکست مفتضحانه‌ سیاسی-نظامی اسرائیل در برابر جبهه مقاومت است.

سناتور مشاهد حسین سید روز سه‌شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در اسلام‌آباد، جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در تجاوز به خاک سوریه و شهادت سردار سید رضی موسوی از مستشاران با سابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نمونه‌ای از رسوایی سیاسی و نظامی اسرائیل و در عرصه بین المللی در مقابله با جبهه مقاومت دانست.

سناتور مشاهد که ریاست هیات پاکستان در کنفرانس بین المللی تهران در خصوص فلسطین را برعهده داشت، افزود که امروز معادلات منطقه‌ای و بین المللی با نبرد رزمندگان شجاع فلسطین علیه اسرائیل و عملیات طوفان الاقصی دگرگون شده و اسرائیل بار دیگر شاهد شکست هیمنه پوشالی خود است.

وی با قدردانی از ابتکار جمهوری اسلامی ایران در برگزاری اجتماع بزرگ حامیان فلسطین و تمجید از رویکرد قوی تهران در حمایت از جبهه مقاومت، اظهار داشت: جبهه مقاومت شامل گروه‌های فلسطینی، حزب الله و رزمندگان یمنی پاسخ کوبنده‌ای به تجاوزات اسرائیل می‌دهند و طرح‌های آمریکا و متحدانش در پشتیبانی از نیروهای اشغالگر اسرائیل را بر هم می‌زند.

این سیاستمدار ارشد پاکستانی گفت: صهیونیست‌ها چاره‌ای جز متوقف ساختن جنایات در غزه ندارند و قطعا این جنگ یک پیروز خواهد داشت و آن هم رزمندگان شجاع فلسطین و جبهه مقاومت است.

وی تاکید کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و بنیانگذار فقید پاکستان محمدعلی جناح در پشتیبانی از ملت فلسطین و رد اشغالگری اسرائیل همسو بودند و هر دو ملت ایران و پاکستان از مدافعان قوی آزادی فلسطین به پایتختی قدس شریف هستند.

ترور سید رضی برگی دیگر از شکست مفتضحانه‌ سیاسی-نظامی اسرائیل است

سناتور مشاهد حسین تاکید کرد: کنفرانس بین المللی فلسطین در تهران یک پیام صریح و قوی برای جهان و بیانگر تداوم حمایت‌ ملت‌های آزادیخواه جهان از فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل و حمایت متحدانش بود.

وی با سرزنش سکوت مجامع بین المللی در قبال تجاوز اسرائیل به سایر کشورهای منطقه با اشاره تلویحی به آمریکا، گفت: کشوری که خود را به اصطلاح ابرقدرت جهان می‌داند فقط برای حمایت از اسرائیل ناوهای جنگی به منطقه اعزام می‌کند اما رزمندگان جبهه مقاومت تمامی طرح‌های نظامی و راهبردی غربی‌های حامی اسرائیل را برهم زده‌اند.

به گزارش ایرنا، سردار سید رضی موسوی از مستشاران نیروی قدس سپاه و یار و همراه حاج قاسم سلیمانی که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت روز گذشته - چهارم دی ماه - در جریان حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه دمشق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha