عملیات طوفان الاقصی نقشه‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا را در منطقه به هم زد

زنجان - ایرنا - مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: عملیات طوفان الاقصی نقشه های آمریکا و رژیم صهیونیستی را که شامل بازسازی این رژیم و ایجاد روابط با کشورها بود، ‌به هم زد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام حسین طائب روز چهارشنبه در اجتماع علما، روحانیان و طلاب استان زنجان با بیان اینکه بر اساس برآوردهایی که دولت ها ارائه می دهند، روندهای جهانی به گونه ای است که سال ۲۰۳۰ تحولاتی در هندسه و نظم جهانی اتفاق می افتد، افزود: این روندها بر اساس قاعده است و یکی از شتاب دهنده ها و پیشران های این تحولات عملیات طوفان الاقصی بود چرا که بازتاب و تاثیرات آن جهانی است.

وی بابیان اینکه آمریکا قرار بود در سال ۲۰۲۵ دهکده جهانی به کدخدایی خود را تشکیل دهد، افزود: مبنای دهکده توسعه تکنولوژی و ارتباطات بوده و گسترش ارزش های آمریکایی به واسطه آنها است.

حجت الاسلام طائب گفت: پس از دوران جنگ سرد، ‌پیروزی انقلاب اسلامی، معادلات شرق و غرب را تغییر داد و جبهه مقاومت با پشتیبانی انقلاب، ‌مقابل جبهه استکبار و غرب ایستاد.

وی تصریح کرد: آمریکا و اسراییل تلاش کردند با انواع تحریم ها و توطئه ها ایران را ضعیف کنند تا مقاومت هم تضعیف شود.

حجت الاسلام طائب اظهار کرد: عملیات پیش دستانه حماس مقابل رژیم صهیونیستی، ‌مدیریت جنگ را از این رژیم گرفت و با غافلگیر کردن سیستم های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی ضربه سختی را به آن وارد کرد، ‌از طرفی قدرت سیاسی و رسانه ای صهیونیست ها هم نتوانست اجماعی در دنیا ایجاد و افکار عمومی دنیا را علیه مقاومت کند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: با ضربه بزرگی که رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی خورد، آنها در پی خلق تصویر جدید برآمدند و ترور شهید رضی موسوی و شهید صالح العاروری در این راستا بود، این حرکت های صهیونیست ها ارزش عملیاتی ندارد ولی ارزش تصویر سازی دارد تا بگویند اسراییل شکست نخورده است.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه استکبار یک جنگ ترکیبی علیه جبهه مقاومت شکل داده است، افزود: مجاهدت های سردار شهید سلیمانی جبهه مقاومت را در برابر استکبار توانمند کرده و مجموعه شرایط به نفع انقلاب اسلامی و مقاومت شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha