۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۴۱
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85345631
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سرپرست فرمانداری قرچک: مردم ایران با شرکت در انتخابات پاسخ دشمنان را می‌دهند

قرچک- ایرنا- سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک گفت: مردم ایران اسلامی با شرکت حداکثری و حماسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی، پاسخ دندان شکنی به دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین فخاری روز شنبه در جلسه ستاد انتخابات دوازهمین دوره مجلس شواری اسلامی که در محل فرمانداری قرچک برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش دارند تا با شیوه‌های مختلف، حضور مردم در انتخابات اسفندماه را کمرنگ کنند و قطعا حادثه تروریستی کرمان، یکی از این شیوه ها برای مقابله با این حضور با شکوه است.

سرپرست فرمانداری قرچک: مردم ایران با شرکت در انتخابات پاسخ دشمنان را می‌دهند

وی اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، انتخابات مظهر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و قطعا مردمی که با نثار جان خود، از این اقتدار حراست کرده‌اند؛ این بار نیز با حضور پرشور خود در انتخابات، این اقتدار را حفظ کرده و از آن حراست می‌کنند.

فخاری گفت: مهمترین وظیفه در انتخابات پیش رود، تحقق چهارگانه راهبردهای چهارگانه سلامت، امنیت، رقابت و مشترک مد نظر رهبر معظم انقلاب است، موضوع مهمی که عمل به هر یک از آن‌ها موجب حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌شود.

وی با اشاره به برخی از تغییرات اعمال شده در قانون انتخابات گفت: به منظور هماهنگی بیشتر کمیته‌های تخصصی ستاد انتخابت و آشنایی با قوانین جدید، لازم است تا دوره‌های آموزشی تا روز انتخابات به طور مستمر و منظم برگزار شده و به منظور هماهنگی بیشتر، جلسات مشترک با ستاد انتخابات ورامین و پیشوا نیز برگزار گردد.

وی با اشاره به احصا شعب اخذ رأی و آمادگی کامل برای برگزاری با شکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای ، ۱۵۰ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار شامل ۱۲۰ شعبه شهری، ۲۸ شعبه روستایی و ۲ شعبه سیار، آراء مردم قرچک را جمع آوری می‌کنند.

انتخابات مجلس دوازدهم و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha