استاندار گلستان: خانواده شهدا، سرمایه‌های نظام و کشور هستند+ فیلم

گنبدکاووس- ایرنا- استاندار گلستان با حضور در منزل شهید ارازمحمد جرجانی در شهر تاتارعلیا از توابع شهرستان رامیان تاکید کرد که خانواده شهدا، شاهد و ایثارگر سرمایه‌های نظام و کشور هستند.

به گزارش ایرنا، علی‌محمد زنگانه امروز (چهاشنبه) با همراهی جمعی از مدیران استانی و شهرستانی رامیان ضمن تفقد و احوال پرسی با خانواده این شهید بر استمرار راه شهیدان تاکید کرد .

دیدار جداگانه با معتمدان و اقشار مختلف مردم شهر تاتارعلیا و افتتاح متمرکز ۴۳ واحد مسکونی نیازمدان مددجویان کمیته امداد و محرومان با اعتبار ۱۹۳ میلیارد ریال، افتتاح ۵۰ پنل خورشیدی و بازدید از برخی پروژه های عمرانی و زیرساختی، از دیگر برنامه‌های سفر استاندار گلستان به تاتارعلیا است.

شهردار تاتارعلیا به ایرنا گفت: تاتار علیا سال ۱۳۹۰ به شهر ارتقا یافته و هم اکنون حدود پنج هزار ۶۰۰ نفر جمعیت و ۱۳۸ هکتار وسعت دارد.

عبدالله حسین‌زاده افزود: اهالی این شهر از اقوام و مذاهب اسلامی بوده و زندگی مسالمت آمیز همراه با وحدت و همبستگی با هم دارند.

وی اضافه‌ کرد: بودجه امسال شهرداری تاتار علیا ۹۵ میلیارد ریال است که هم اکنون ۱۰۰ درصد آن محقق شده است.

حسین زاده ادامه داد: باتوجه به حادثه‌ خیز بودن شهر تاتار علیا، شهرداری نیاز به ماشین آلات از جمله بیل مکانیکی و لودر دارد ضمن اینکه این شهر درحوزه نهضت ملی مسکن و افزون بر ۴۰۰ متقاضی آن نیاز به زمین دارد که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می‌تواند از ۱۳ هکتار زمین واقع در بافت شهری برای اجرای ناین طرح استفاده کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha