۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85350883
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم ورزش همگانی را در سبد خانوار قراردهند

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: حال ورزش همگانی در استان و کل کشور خوب نیست و باید مردم این ورزش را در سبد خانوار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ جواد بازرگان روز پنجشنبه در جلسه هیأت اندیشه ورزان استان، افزود: استان زنجان در سال گذشته، مقام دوم در حوزه ورزش همگانی را کسب کرد ولیکن میزان توسعه ورزش همگانی در استان رضایت بخش نیست.

وی اضافه کرد: تنها وقتی می توانیم موفقیت در این بخش را مدعی شویم که آحاد مردم جامعه را در حال ورزش کردن در ابتدایی‌ترین ساعات روز مشاهده کنیم که این موضوع علاوه بر افزایش زیرساخت ها فرهنگ سازی و نهادینه سازی را می طلبد.

این مسوول با بیان اینکه در بخش قهرمانی به نسبت جمعیت استان، قهرمانان زیادی داریم، تصریح کرد: در حوزه استعدادپروری و پایه گذاری استعدادهای بعدی باید بیش از پیش تلاش کنیم تا موفقیت های بیشتری حاصل شود.

وی، ورزش حرفه ای را بسیار ضروری و مهم برشمرد و اظهار داشت: متاسفانه ادارات کل در بحث تامین هزینه های این بخش طبق قانون اختیاراتی ندارند ولی تا حد امکان حامی این ورزش هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه مربیان و تأثیر پذیری بالای ورزشکاران از این قشر، اظهار داشت: باید جایگاه مربیان در تمام جوانب از جمله شأن اجتماعی و مسائل مادی شناخته شده، ارزش گذاری شود.

وی با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی در عرصه های مختلف،مربیان را از مهمترین عوامل تحقق این امر دانست و افزود: در زمینه های فنی نیز مربی باید همواره بروز و آماده باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha